Gå til innhold

hjelp meg litt hær damer...

Anbefalte innlegg

Hadde siste mens 27.6... Har heletiden tenkt at jeg skulle ha IKM i morgen (av en eller annen merkelig grunn...) Men med vanlig syklus skulle vel det vært på tirsdag?? Hmm... Ikke at det betyr så fryktelig mye da... har gått laaaaaangt over IKM før uten at det har vært noe... Men når jeg venter IKM pleier jeg å miste all sexlyst... det har ikke skjedd nå... *rødme*.

Fikk dere med dere spørsmålet?? hehe.

Vanlig syklus siste mens 27.6, blir det tirsdag 25.7?

*litt flau* hihi

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5737174-hjelp-meg-litt-h%C3%A6r-damer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har litt ømme pupper, men bare om jeg kjenner på de.. litt hodepine som kommer og går.. og plutselig småkvalm... Kviser.. trett.. fort annpusten.. Men dette er symptomer jeg har hatt mange ganger før IKM, uten at det har betydd noe annet enn at tanta var på tur.. Har ikke testa siden jeg var sikker på at jeg hadde IKM i morgen...(aner ikke hvor jeg har fått det fra egentlig..) Har en test hjemme... kanskje jeg tar den i morgen tidlig for morro skyld.. Pleier somregel å vente litt lengre siden tanta mi er en ustabil-jævel til tider! Hun har lurt meg mange ganger... :( ÅÅÅ *håper håper håper håper* at spira sitter nå, så vi slipper utredning 6.4.2007 kom til meg!!! :)

klem fra mei

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...