Gjest Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 I den siste uken har det vært mye liv i magen. Jordmor sa at hun trodde babyen lå med hodet ned. Men på noen spark får jeg liksom en merkelig "respons" i underlivet...akkurat som det er et vakuum(propp som tas ut og inn) når sparket/slaget kommer. Siden hodet er ned, så er det vel mest sannsynlig hodet eller en arm som skaper dette. Føles ut som det er merkelig langt ned i underlivet også. Syntes bare det er en så merkelig følelse....sikkert ikke noe farlig da. Noen andre som har noe lignende?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Babyen ligger neppe med hodet ned hele tiden, de tar jo salto og snur og vender på seg hele tiden.. : ) Men du har mange nerver "nedi der" så det kjennes nok litt ekstra.. : )
Gjest Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 Tenkte også litt på det, men så er det liksom så tydelig at sparkene er sterkest oppunder ribbena (merkes VEEELDIG godt), så jeg tenkte kanskje det var en favorittstilling for tiden.... Føles jo nesten som det er noe som skal lekke ut, så jeg kniper liksom litt automatisk...hehe
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 Hehe.. ja de er liksom litt overalt, de ligger sikkert oftest èn plass, for morkaka flytter seg jo ikke så de må jo styre unna den : ) Mi snuppe er ekspert på å klemme på nerver og blæra og endetarmen... Ante ikke at de kom til overalt inni der, men det gjør de virkelig... Var ikke så ille sist altså !!
lykkeligmed3 Skrevet 27. juli 2006 #5 Skrevet 27. juli 2006 Ja dette kjenner jeg igjen. Føles ut som den ligger å sparker under skambeinet og nedover der. Er veldig mye liv om dagen (heldigvis da) magen hopper og danser. Ikke helt bra når jeg er ute å kjører bil eneste, får meg noen skikkelige spark til tider.))
Gjest Skrevet 27. juli 2006 #6 Skrevet 27. juli 2006 Syntes det er veldig morsomt at det er mye liv jeg...kan ikke skjønne de som sier det er slitsomt (dersom det ikke gjør vondt da selvfølgelig). Jeg var litt nervøs for å begynne å lekke av dette her jeg, men det merker jeg kanskje litt bedre dersom det skjer. :-)
trebarnsmamma??? Skrevet 27. juli 2006 #7 Skrevet 27. juli 2006 Har det på akkurat samme måte. Var på sykehuset i går til ekstra UL og da nevnte jeg det bare til han overlegen. Og han fortalte at siden babyen lå med hodet ned var det hodet som "sparka". Når babyen sparka fra med beina "løfta" hode seg og går tilbake til der det var. Kjennest ut som noen som sparker. Det var forklaringen han ga meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå