Gå til innhold

vondt i magen

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

luftsmerter, romling, kramper, stikking i magan fra tid til anenn. i uke 9 Flere som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har akkurat det samme, uke 7... Det er visst vanlig med litt fordøyelsesbesvær, så ikke bekymre deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, skal ærlig innrømme at jeg er redd ja. kan ikke huske at det har vært sånn når jeg gikk med de andre...

Skal på ul neste fredag. var på ul på mandag. da sa legen det så bra ut, selv om vi ikke så så mye da... Så fostersekk og forsteranlegg (5mm) er ca 6 uker på vei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du og jeg er nok sikker rundt like langt:) Jeg skal på UL i morgen kl 13, men det er pga en ex.u i 2002.

Prøv å legge deg litt ned, kanskje det slipper litt?

Hvorfor skal du på UL?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt flere SA før, og har hatt brun utflod og sporblødninger denne gangen også...

Var jo på ul på mandag, og legen sa at jeg kunne få komme tilbake for å se at lille vokste....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, håper at alt er vel og bra der inne:) Trøster meg med at jeg ikke kan gjøre noe fra eller til om det ikke er det:)

Håper at alt går i orden for deg denne gangen da!

Forresten kjøpte jeg boken " Et barn blir til", av Lennart Nilsson i går, og jeg anbefaler den på det sterkeste:) Den kan sikkert lånes på biblioteket også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker det spesielt på kveldene, at jeg er oppblåst liksom, og en del luft... (hehe, sukk=)

ellers har jeg en del knip som kommer et par ganger gjennom dagen... og litt vondt i ryggen... kjennes til tider ut som mens smerter, men legen sa at alt dette var normalt, og at det var livmoren som vokser...

så får støtte meg på det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...