Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 men trodde faktisk d dårlige været vi har hatt i nordnorge skulle holde. Hadde egentlig vært gla førr å våkne t sol og skyfri himmel, men nu ser æ på gru t denna dagen. Svette nu nok fra før.
Smånetta 14.mai Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Så vittig at du klager den veien... hihi. Så sommeråpent her forleden og der var det ikke mange som syntes det var greit. Greit med litt sol, kanskje, så lenge det ikke blir så alt for varmt. Her har vi 30 grader hver dag og det er fint nok det, men savner litt vind...
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 Er det ikke rart, om det er varmt klager vi på det, er det kaldt er det galt, er det for mye vind klager vi, er det for lite vind klager vi på det også. Regner det er det galt, snør det er det syting og klaging for at vi må måke. Jeg elsker sommere, jo det er varmt, men det er jo bare å avkjøle seg i det deilige vannet, eller sitte i skyggen. Jeg storkoser meg jeg:)
Smånetta 14.mai Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 Jeg vil bare si at jeg feiret regnet her i helga! Ikke noe syting når det regner her fra meg. Litt variasjon er jo deilig. Og sommerregn er jo kjempestemning... Høststormer også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå