Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #1 Del Skrevet 26. juli 2006 Gisle, Gorm, Gyrd og Grim Har så lyst men tør vi? Bør vi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maien Skrevet 27. juli 2006 #2 Del Skrevet 27. juli 2006 Liker litt sære navn, men her nøler jeg også. Synes gamle kampnavn som hjelmbærer eller spyd kan være tung ballast å ha med seg for en ung sjel i denne tiden. Grim: bortsett fra betydningen et fint navn. Gisle: nei Gyrd: interessant, minner meg desverre om Gerd og er vanskelig å uttale i utlandet. Gorm: greit. Ikke langt til orm. Hva med: Goren Godvin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m-mamma Skrevet 27. juli 2006 #3 Del Skrevet 27. juli 2006 Gisle synes jeg er kjempefint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 27. juli 2006 #4 Del Skrevet 27. juli 2006 Ja, absolutt! Gøy med sære navn - som man ikke har funnet på selv. 1) Gorm 2) Gisle 3) Gyrd 4) Grim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #5 Del Skrevet 27. juli 2006 Liker navn som er lit sære, navnforslagene dine var fine. Har en kamerat av meg som heter Halgrim har alltid vært fasinert av dette navnet. Lykke til med navn valget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2006 #6 Del Skrevet 28. juli 2006 Hva med Guttorm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2006 #7 Del Skrevet 28. juli 2006 Veldig overraska over responsen. Tusen takk. Følte meg dødssær. Greit med innspill og noe å tenke på. Prosessen fortsetter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. juli 2006 #8 Del Skrevet 29. juli 2006 Hva med Gjermund? Eller Gustav? Eller Gudmund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nr.2 i februar Skrevet 29. juli 2006 #9 Del Skrevet 29. juli 2006 Gard er et tøft navn =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 29. juli 2006 #10 Del Skrevet 29. juli 2006 Gisle Gabriel Gunnar ... er pene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IGS Skrevet 4. august 2006 #11 Del Skrevet 4. august 2006 Gisle er søtt Hadde en Gorm i klassen (66-modell). Synes Gard er flott. Eller hva med Gustav (min farfar). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bruble Skrevet 4. august 2006 #12 Del Skrevet 4. august 2006 Synes Gorm er kjempetøft jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #13 Del Skrevet 6. august 2006 Hva med Gjøran, Gaute, Gard, Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 7. august 2006 #14 Del Skrevet 7. august 2006 Gard, Gorm og Gløer er mine favoritter. En Gorm jeg kjenner blir ofte kalt for Grom, og det er jo litt gromt, da;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #15 Del Skrevet 9. august 2006 Forsåvidt greie navn, men jeg ville absolutt styrt unna Grim. Det betyr jo stygg, og det tror jeg ikke jeg ville likt å hete... Hvis dere har funnet ett navn dere liker synes jeg dere skal gå for det. Det er jo "in" å gi barna sære navn (ikke negativt ment), så jeg tror ikke barnet ditt vil bli mobbet, utstøtt eller noe annet på grunn av navnet sitt (bortsett fra Grim kanskje, som jeg tror er ett belastende navn. Synd, for det er jo fint...) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perulia Skrevet 17. august 2006 #16 Del Skrevet 17. august 2006 synes Gisle er et fint navn. Onkelen min heter det, det samme gjorde oldefaren min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. august 2006 #17 Del Skrevet 20. august 2006 Gard er jo ganske tøft da:) men ikkje hvis du bur i Haugesund kanskje.. hehe:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente og gutt Skrevet 20. august 2006 #18 Del Skrevet 20. august 2006 geirmund??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. august 2006 #19 Del Skrevet 20. august 2006 Er jo litt stas å hete Gard og gå på Gard skole i Haugesund =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå