Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #1 Del Skrevet 26. juli 2006 Hei! Så du hadde funnet en link til din baby, som inneholdt min hjemmesideadresse. Herreguuuud, jeg tror jeg graver meg ned eller skifter identitet eller kanskje skyter meg....nå har jeg angst. Siri har slettet endel innlegg, men vet ikke om jeg har fått med alt. Jeg har bare lagt den ut 1 gang, og gammelmamma gjorde det 1 gang. Men jeg har 2 forslag hvis du vil hjelpe meg. Enten sende den urlen (linken) til min mailadresse, som står på min nettside hvis du fortsatt har den. Eller om du mailer den rett til jordmor Siri og ber henne slette den, bare forklar situasjonen, hun husker meg nok.Du kan jo sjekke først at det innlegget fortsatt er der, i tilfelle det ble slettet i kveld. Nå er det vel strengt tatt ikke så mange som søker på det nicket da akkurat... Pokker heller, hva syns du jeg skal gjøre? Skyting? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5736635-ninni35/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninni36 Skrevet 27. juli 2006 #2 Del Skrevet 27. juli 2006 hei igjen Sjekket det opp nå, og Siri har fjernet innleggene. Men, problemet er jo at når du søker opp navnet på gården din, så kommer jo allikevel linken til sidene opp- og den ligger jo ganske mye info i den linken :-/ Søk på navnet på "dalen din", som jeg gjorde og se på blant annet siste siden så får du se. Ikke så morsom overskrift å bli knyttet til, "over 35 og prøver og bli gravid" - Nicket ditt står også der, samt at www. osv er din hjemmeside. Dermed kan jo noen skjønne at det er deg som eier dette stedet som også skriver inne på disse sidene. ... Dette forsvinner jo ikke, selv om J. Siri sletter innleggene...Tror jeg ville skaffet meg et nytt nick var jeg deg. Skyting er det vel liten vits i, men er jo litt avslørende disse linkene som dukker opp når en søker på dere da :-( Du kan jo velge å tenke at det ikke er så farlig om noen da greier å legge sammen 2+2....Sjansene er kanskje ikke så stor for det heller... Uff, av og til kan data være ganske skummelt. Jeg skal ihvertfall passe meg for å legge ut opplysninger som kan kobles sammen. Det er jo utrolig mange her inne som legger inn hjemmesidene sine osv. Jeg hadde ikke tenkt på at det som du nå opplever kunne bli konsekvensen. Det er jo sikkert mange som søker på dere, i og med at du driver en "bedrift". Uff var ikke så mye hjelp i dette, men vi er en lærdom rikere til en annen gang. Håper ellers alt er bra med deg. Her er ikke ting topp, men det har jeg jo skrevet om i et eget innlegg lenger ned her.. Klem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5736635-ninni35/#findComment-5745257 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå