Lise Marie Skrevet 26. juli 2006 #1 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg har hatt Quinny Freestyle Comfort 3XL i et år og er veldig fornøyd med vognen, men til min fortvilelse begynner datteren min å vokse ut av den. Når hun ligger i vognen berører føttene hennes fotplaten og det er av den grunn utelukket å i det hele tatt tenke tanken om en lun og varm voksipose på kalde høstdager og i vinterkulden fremover på grunn av plassmangel. Hun fyller to år i slutten av september og jeg antar at hun fortsatt vil ha behov for vogn i alle fall et år til så jeg ønsker å kjøpe en ny vogn til henne. En ny trehjuling vel og merke. Jeg er helt hektet. Jeg hadde Quinny Speedi SX en måned før jeg kjøpte Quinny Freestyle Comfort 3XL. Den var veldig fin å trille, men jeg likte ikke ryggjusteringen på vognen da man ikke får lagt den ned. Jeg har hørt mye fint om One Tree Hills Urban Jungle, og jeg vet at den rommer en treåring. Er det noen som har mer erfaring med denne vognen, også på vinterstid med snødekte fortau, eventuelt er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt denne vognen ny og forholdsvis rimelig? På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5736491-tips-til-ny-vogn-eventuelt-one-tree-hill/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå