Gå til innhold

dere som venter mens disse dager....hur gjeng d?

Anbefalte innlegg

Hallo...må jo få høre hvordan det går med dere....Jeg har ikke fått TR ennå men den er på tur kjenner jeg...nå er jeg så lei om dagen av all prøvinga,blir jo bare mer og mer deprimert...Begynner seriøst å gå på syken her;(

Er det noen som har noen symptomer da? Har faktisk ikke hatt noen denne pp jeg...Har bestandig hatt det før...

klemmer

Fortsetter under...

Skulle egentlig hatt mensen for to måneder siden. I slutten av mai, mellom den 25-27 mai, fikk jeg mensen sist. Sluttet helt med p-pillen på det tidspunktet, men hadde allerede slurvet en del med å ta dem. Hendte at jeg glemte dem noen dager på rad osv. Har hatt ubeskyttet sex med typen, men han har ikke kommet inni meg. Kan jeg ha blitt gravid selv om han har hoppet av i svingen?

Jeg har testet meg en gang forige fredag, men den var negativ. Kan det hende jeg testet meg fortidlig? At jeg kanskje burde ha ventet til den datoen mensen ville ha kommet denne måneden, dvs i dag?

Når jeg gikk på pillen hadde jeg regelmessig menstruasjon, men før jeg begynte på pillen hadde jeg ikke det. Har hørt at det kan gå laaaaaang tid før en får mensen etter at en har slutta med pillen???!!!!

Off, er ikke noe kjekt dette her. Kjedelig å gå og vente på mensen etter at en har testet negativt:(

Jeg for min del holder på å klikke snart...

Hadde MA for 4 uker siden med utskrapning, skulle vente en mens før vi prøver på nytt. Hoppet derfor over forrige EL og regnet ca ut når mensen skulle komme. Den skulle kommet den 22. juli, hadde alle tegn også, PMS til tusen, oppblåst, vann i kroppen osv - men ingen møkkatante dukker opp !!!!!!!!!!!!!!!

Jeg vil ha mensen NÅ - slik at jeg kan vente på EL og prøve igjen !!!!!!!!!!!!

Venter ikm på onsdag i neste uke. Har liksom ikke noe følelse på at det har klaffet denne gang. Er sååååå utolmodig.

Jaa..ja det er vel bare å spøre seg med tålmodighet og håpe på det beste.

Må bare legge masse planer til helgen og uken, så det ikke går så treigt.

Lykke til jenter :)

Annonse

IKM i morgen jeg.. Det er samme dag som ferien min starter.. Det MÅ da være et slags symptom...hihi... Har litt ømme pupper om jeg kjenner etter... litt småkvalm av og til... med andre ord som det pleier før IKM... :(

Mææææn gir ikke opp før tanta trenger seg på! :)

Om det ikke blir spire på oss før i september, så venter utredning *grøss* så jeg håper virkelig den sitter nå!!!

Masse klemmer fra mei

Har ikke hatt TR siden 1.juni...så her ventes det. Var imidlertid på GU mandag denne uka, og der kunne vi se på innvendig UL at eggløsning var på gang =)

...så da dukker vel tanta opp om et par-tre uker...(om jeg og sambo da ikke er super-heldige og skyter blink denne gangen!!)

Sykluser på over 70 dager er jo ikke så værst!!!....øh???

Én ting er hvertfall sikkert, jeg skal ALDRI begynne på p-piller igjen!

Jeg har funnet ut at jeg er gravid i dag. Drømte i natt at jeg fikk mensen, og var klar til å gå på toalettet og legge inn en tampong når jeg våknet :-)

Ingen symptomer her i gården, så det går an det og. Lykke til i hvert fall jenter! Ingen tr = fremdeles håp :-)

hvor lenge gikk du på p-piller? Tok det lang tid før du fikk mensen etter at du slutta?

Jeg slutta med dem i slutten av mai, da jeg hadde mensen sist. har ikke hatt mensen siden da!

Kjenner ingen tegn til mensen heller!!!!!!

så kult da nikoline...grattis;D håper den sitter der da...jeg får såå kilninger i magen av å tenke på den dagen vi skal få oppleve d...håper den sitter denne mnd..kjenner ingen tegn på å være gravid og ingen tegn på mens...pleier å ha skikkelig tegn på mens...så er ganske spent...;oS Tenkte jeg skulle teste på fredag el lørdag

men nå må jeg logge av her,tordner som f... har tørdna hver kveld i 14dager nå..hmmm

klemmer

Grattis Nikoline!!

Jeg venter og venter.. Skulle hatt mens i forje uke, men den er ikke dukket opp, og det er helt greit dersom jeg er gravid:) Men om ikke, bør den komme kjapt slik at vi kommer videre!!

Har egentlig ikke symtomer, litt mensmurringer og litt har nederst i magen.. For 1 og 2 uker siden hadde jeg stikkinger og luft i magen, det er nesten borte nå.

Jeg regner med å teste i morgen dersom hun ikke er dukket opp.

Krysser fingre! Blås litt babystøv til oss som trenger det, Nikoline! =)

Klem

Annonse

Har IKM i morgen, sannsynligvis. Men det kan strekke seg til mandag også. HVIS jeg er gravid, bare må det slå ut i morgen, for jeg skal på fest i morgen kveld, og har veldig lysst til å drikke.....men hvis jeg får positivt i morgen, vil det være en STOR nok rus for meg :-) :-) likevel !!!!!!!!!!!!!!

MEN jeg har INGEN symptomer, unntagen at jeg fjerter til tusen ! ÅHHHH det er såå irriterende !!! Bare sånne små luringer som kommer, blir liksom aldri ferdig med de..... og så er det sikkert bare enten PMS eller mens sympt :-( for jeg har hatt litt lysgul/rosa spotting...så hun kommer nok !!!!

Eg har ikm i morga, er spent då eg er småkvalm til tider men samtidig vil eg ikkje håpe for masse då vi rakk berre å ha sex på dag 10 og 13. Men las en plass at beste dagen å ha sex er to dagar før eggl, og det hadde vi etter babyverden sin eggl. kalendar. So kanskje eit lite håp? Lykke til alle sammen :o)

Jeg tester til søndag.......så får vi nå se.....frykter den blir negativ.....men skal holde på et lite håp....bare ikke det håpet blir knust av tante rød...da kaster jeg henne ut etter neste besøk!!!!!!!!! Vil ikke ha henne på besøk mer!!!!!! Hun lager sånn en dårlig stemning her hjemme!

Hei hei

jeg har IKM ons 2 eller tors 3 aug neste uke..er mildt sagt utålomodig-skal teste den 1- men det er bare sååå tortur at jeg må vente sååå lenge !!! vet dette er min 1 pp,men håper på klaff alikevel jeg ;) Selv om jeg ikke har noen som helst følelse for at jeg er gravid..

Har heller ingen symptomer..hadde 2-3 av de for 2 dager siden.men føler at de har forsvunnet litt faktisk*snufs* men men..hadde ingen andre symptomer/tegn sist jeg var gravid-anet enn menssmerter 2 dager før IKM! så det er da litt håp igjen............eller hva ;) hehe..ble litt langt det her =)

Ønsker alle jenter her inne masse lykke til!!!

Testa positivt nå nettopp jeg... Så nå satser vi på aprilbaby nr to! ;) gikk kjappere denne ganger enn sist, brukte bare to eller tre pp denne gangen mot 7 forrige... :) Men *sukk* nå blir det mye styr med lånekassen igjen, med søknad om fødselsstipend og greier... *grøss* kanskje jeg må få meg en jobb??!! Den store drømmen er å få være hjemmeværende -iallefall til barna har begynt på skolen... men må nesten få økonomien til å strekke til og... oj, dette må jeg tenke nærmere på! Jaja, glad likevel, jeg! :) Og grattis nickoline (?) ! Vi slår følge i aprilklubben, vi da?!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...