Gå til innhold

Til alle alenemødre

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sett det er en del som gruer seg og er fortvilet over at de blir eller er alenemødre... selv har jeg vært alene med to barn i en del år og vet dere hva??

Det går kjempe fint :o) Så klart er det tøffe tak, men asså tenk da jenter, ok vi får barn som noen velger å være alene med mens andre ikke akkurat velger situasjonen men kommer opp i den.. greit nok, men hva med å faktisk snu det negative til det positive??

Det lønner seg, barnet merker uansett hvor mye vi forsøker å la vær å vise noe, hvordan vi mødre har det... se deg selv i speilet, se på barnet ditt, eller den voksende magen og smil for deg selv... du har uansett enten satt et under til verden eller så har du et under i din kropp.. rett dere opp i ryggen og hev hodet, dette går så utrolig bra!!!

Lykke til alle sammen

Fortsetter under...

jeg har vært alene med to barn jeg også... ikke drømmesituasjon eller noe... barna er mitt alt og jeg elsker de over alt på jord...

blei gravid med mitt tredje barn (fikk greie på det når jeg var 11+6 dager på vei..) og valgte da å beholde dette...

blir alene igjen.... det er slitsomt å gå gravid mens jeg har to barn fra før pga. jeg har vært mye syk dette svangerskapet... men ungene gleder seg og jeg har blitt bedre nå... så nå ser vi lyst på livet fremover.....

mange hadde nok valgt anderledes i denne situasjonen, og jeg vil nok få den del tilbakemeldinger....men det er kun jeg og mine som skal leve dette livet og jeg vet jeg er en god mor.. så dette skal nok gå bra denne gangen og...;)

jeg har også to barn fra tidligere som jeg har vært alene med i flere år, det er uvisst om jeg kommer til å være alene med nr 3, men jeg har alikevel valgt å beholde barnet for jeg vet at jeg er en god mor og det er mitt liv jeg tar kontroll over, ingen skal komme å si at vi alenemødre er dårligere enn andre!

Dette kommer til å gå kjempe bra - og jeg gleder meg til barnet kommer :o)

• 2 uker senere...

Jeg også!

Har 2 fra før, og venter nå nr 3 - er helt i starten på svangerskapet, men abort er uaktuelt selv om faren ikke stiller opp - og nå som jeg har vent meg til tanken håper jeg seriøst at det skal gå bra :-) Men har ikke fortalt noe til de 2 jeg har enda selvsagt - de skal få vite det om ca 8 - 10 uker :-)

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...