mamma til tre søte små:o) Skrevet 26. juli 2006 #1 Skrevet 26. juli 2006 Nå tror jeg vi endelig har blitt enige om navn,men hvordan skal vi stave det??????????? Katrine Cathrine Kathrine hmmm vanskelig dette- hva syns dere og hva syns dere om navnet?
no more babies Skrevet 26. juli 2006 #2 Skrevet 26. juli 2006 Katrine rett frem på enklest mulig måte. Cathrine er veldig 80-talls skrivemåte...
LilleBitteliten Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 Jeg syns det er penest å skrive navn med C slik som Cornelia, Constanse, og Camilla... Men når det jeller Katrine så liker jeg dette navnet best med K..Syns det ser mye bedre ut da:) Så jeg ville skrevet Katrine eller Kathrine... Pene skrivemåter begge to! Jeg syns Katrine er et pent navn jeg:) Ikke så mange barn nå for tiden som får det navnet heller... Kjekt å ta i bruk sånne navn igjen da! Gratulerer med navnevalget, og lykke til!
Alba44 Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 Jeg syns Katrine. Rett frem og uten noe dilldall etter min smak.
Sørland-snuppa Skrevet 27. juli 2006 #5 Skrevet 27. juli 2006 Kathrine synes jeg. har ikke hørt om noen som har navnet med h,kun di to andre stavemåtene har jeg hørt mage som har. synes Kathrine med h var veldig fint og ser fint ut når en skriver det
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #6 Skrevet 27. juli 2006 Katrine! Katrine rett frem er kjempeflott
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå