GlaJenta Skrevet 26. juli 2006 #1 Del Skrevet 26. juli 2006 Lillesøsteren til Michelle har kommet, men har fortsatt ikke fått navn=/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlaJenta Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 26. juli 2006 ops.... fortsetter her:) Vi har tenkt på disse tre navnene: Nathalie, Alida eller Erica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente89 ♥ Skrevet 26. juli 2006 #3 Del Skrevet 26. juli 2006 1 . Nathalie 2. Erica 3. Alida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #4 Del Skrevet 26. juli 2006 Erica Jessica Abigail Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 28. juli 2006 #5 Del Skrevet 28. juli 2006 Når jeg hører navnet Michelle tenker jeg automatisk på Melissa. Av de navnene du nevner liker jeg Erica best, men synes Nathalie passer best sammen med søsterens navn. Alida er helt ok. Andre forslag: Melissa (som sagt) Nathilde (med N ja) Martine Amalie Emiliane Sandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2006 #6 Del Skrevet 28. juli 2006 1) Nathalie 2) Erica 3) Alida - Elida er finere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlaJenta Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 29. juli 2006 Takker for forslag og meninger=) "husbonden" og jeg er litt uenige sjønner dere. Han vil ha Alida jeg Erica. Og begge liker Nathalie sånn på andre plass tror jeg... hehe.. Så vi får bare se om en av oss vinner, eller om det blir på komprimisset; Nathalie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IGS Skrevet 4. august 2006 #8 Del Skrevet 4. august 2006 Hva blir det til? Jeg liker Erica best (ville kanskje skrevet Erika), men synes Nathalie passer best sammen med Michelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #9 Del Skrevet 9. august 2006 Erica Nathalie høres bra ut... Alida får meg til å tenke på tvangs oppkalling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #10 Del Skrevet 9. august 2006 jeg ville valg erika jeg med k Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #11 Del Skrevet 16. august 2006 Nathalie Alida(Elida) (Erica) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå