Gå til innhold

Hva slags glidemiddel bruker dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Du skal ikke bruke glidemiddel når du prøver å bli gravid, ikke spytt heller, ikke gunstig for sæden. Men der er ett glidemiddel utviklet for oss som prøver, som kopierer kvinnens el slim og ikke skader sæden. Det har jeg nettopp kjøpt og er kjempebra. Det heter pre seed og kan bestilles på www.babymirakel.no

Annonse

Okei, takk for alle svar ;)

Jeg blir så og si aldri våt, og samboer liker at det er veldig vått så da må vi tilføre litt da. Hørte at den pre-seed skulle fungere bra og ikke være skadelig, men den er jo veldig dyr da. Må kjøpe ny hver sjette dag da!

Men da ettersom spytt ikke er bra, skal man da vaske penis/vagina etter oralsex? Har jo som regel det før sex... ate det skal være så mye om og men altså... haff....

tempen er 100% sikker, den viser at du har hatt el... og når du hadde el, og at du produserer nok progesteron...el tempene viser at el er på vei, at du har nok østrogen, men betyr ikke nødvendigvis at du har el... Jeg taster inn tempen min på fertiltyfriend.com hver dag, så finner den el for meg :-) Og det er gratis å bruke

les om temping på pernille.info eller fertilityfriend.com

Problemet med temping er at du ikke finner ut at du har hatt el før etter el har vært. Men da slipper du i alle fall å vente på tr! :) og hvis syklusen er relativt stabli etterhvert så kan du jo se et mønster..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...