Gå til innhold

Blødning

anni69

Anbefalte innlegg

Hadde min 3 MA 22 juni og småblør(spotting) enda. Fikk abortpillen denne gangen. Var på UL 1.5 uke etterpå og de mente alt var ute, men at de kunne se att eg blødde litt fortsatt.Ringte etter 4 uker og de sa det var vanlig etter pillen att man kunne blø ei stund.(Kunne ha sex etter 14 dg) Skulle ta kontakt om eg fikk smerter eller feber. Er det noen som har opplevd det samme?

Kan man bli gravid om man spotter?

Man har jo så lyst å bli gravid igjen med en gang..

Har vert til homøopat og han kunne ikke se noe gale..

Håper noen kan svare meg

Fortsetter under...

Jeg kan dessverre ikke svare deg helt på det du spør om , men jeg fikk utskraping etter MA den 13 juli, å jeg har bare spottet litt, ikke blødd i det hele tatt. Jeg har hørt flere som har vært i samme situasjon som deg, å beg å lure på om de abort pillene er så bra? Synes de blør i en hel evighet jeg, å det er jo som du sier at man vil jo sette i gang så fort som mulig.

Snakk litt med legen din om det eller evt ring til en spesialist, kanskje du får litt bedre svar der...

Ønsker deg ihvertfall lykke til!

Da har jeg ringt KK igjen. Det var ikke uvanlig å småblø(spotte) i 4-6 uker og da få en stor mensblødning. Akkuratt idet eg skulle spørre om man ken bli gravid når man spotter ble vi brutt. (Kunne iallefall ha sex.)

Er det noen har som spotter omtrent hele tiden og blitt gravid allikevel?

Har aldri spottet før, og er som alle andre her, NESTEN DESPERAT ETTER Å BLI GRAVID IGJEN..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...