Gå til innhold

Flere som blir fort irriterte for tiden?

Anbefalte innlegg

Farer opp for den minste ting. Prøver å beherske meg og biter meg i det, men inni meg raser de styggeste banneord. Føler jeg er en tikkende bombe.. he he..spesielt dersom ting ikke går min vei. LIvet går fort imot meg for å si det sånn.

Spesielt irriterende er det når sambo skal spise noe, hellandussa for et bråk det går an å lage!!! Ser film nå, og jeg tenkte nettopp for meg selv at dersom vi hadde vært 5 personer som skulle sett film og alle tygger, smatter, stønner og styrer like mye som han så måtte vi invistert i surround anlegg med kraftige høytalere for å overdøve lyden. hehe..

skal ikke være enkelt nei!

Fortsetter under...

Haha! Godt å høre at det er flere som irriterer seg over samboerens spiselyder. Jeg holdt på å klikke til morran da jeg hørte han heiv inn på melk og Yoghurt. Ufattelig nok klarte jeg å lå være å kommentere det, men jeg sendte han noen stygge og sinte blikk. Selv var jeg syk og orket ikke mat, så da det var ekstra irriterende med matlyder.

Tenkte nettopp på det at nå er jeg så hissig at jeg snart må gå i terapi, for dette kan da ikke være bra!! Har fyrt meg opp flere ganger bare idag. Istad var det en kanin jeg passer som jeg måtte løpe etter i flere minutter for å få fanget. Da vart jeg sint da!! Kalte kaninen masse rart, og er bare glad til at naboene er på ferie nå.

Ja!

Jeg får sinneanfall hver dag, skulle tro jeg var 4 år og skikkelig bortskjemt noen ganger...

Jeg tror det er varmen som gjør det(verre), for det er som om hodet koker og jeg har ikke lunte i det hele tatt. Samboer får merke dette ganske godt, jeg kjefter for alt mulig, han får ikke ta på meg eller spøke med noenting, og spisingen hans(som aldri irriterte meg før) går meg på nervene, tvprogrammene han velger å se på, radioen, musikken fra pc-spillene....

Jeg eksploderer også når jeg er alene, og da kan det fort gå ut over ting, hvis jeg legger klær på en stol og de faller ned, hiver jeg dem veggimellom og plukker opp en annen gang. Sambo fant en dorull som han trodde kattene hadde lekt med, men neida det var meg en gang jeg skulle ha dopapir og det limet satt for godt fast, så jeg klorte og reiv opp hele rullen...

Jeg gleder meg til høsten og kaldere vær og til vi flytter fra denne steikovnen av en leilighet.

PS. Jeg er blid innimellom anfallene :)

hihihi so festleg aa lesa, vel eg er omtrent akkurat lik.

Spesielt er det TV-duringa som eg ergrer meg grönn over, eg vil berre ha stillhet eller litt mjuk musikk på. For naar eg kjeme tilbake fraa jobb, orker eg aldeles ikkje stöy. Eg vil helst kasta TV´en på dynga.

Og so irriterer det meg mykje at hen legger ting i vasken, bestikk og sånt. Då kan eg jo ikkje bruka vasken!!

og so knekker han på tåa si når han ser film og klikk klikk seier det. Eg maser om at eg greier ikkje höyra paa dette, han må tru eg er sprö, men fytti so irriterande ein slik lyd er!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...