Gå til innhold

Er et par ting jeg lurer på....kjære spådamer!

Anbefalte innlegg

Er en ting jeg håper så inderlig på og det er at mamma får den jobben hun har søkt på her vi bor så de kan flytte hit sammen med oss!! NÅ bor de så veldig langt unna!!

Ser dere noe om hun får jobben og om de kommer til å flytte hit til oss??

Jeg er født 200178 hvis det har noen betydning!!

Dere som ikke har sett hva som befinner seg i magen min enda..

Er det jente el gutt??

Og en siste greie...hvordan blir det med meg og jobb?? Får jeg jobbe mer en 25% stilling som jeg har fått fast fra september??

TAKK igjen...dette betyr myyyye!

Fortsetter under...

Hallo

Ser ut som at ho får jobben.Litt diffust svaret,men det vart eit ja.Men skulle ho flytte heim i huset deres?Eller meinte du på heimplassen din?Får opp at ho blir buende ikkje så langt unna dere.

Eg får opp gut på deg.

Eg får og at du får jobbe meir enn 25% om du vil ta ekstra.Masse lykke til då.Alt ser veldig fint ut for deg fram over.Trygt og godt,og uten de store stormene,om eg skal sei det slik.Lykke til

Det hørtes jo veldig bra ut!:) Nei da..ikke flytte i samme hus som oss..men hit vi bor!! Håper veldig gjerne at hun og pappa flytter hit til oss ja!:)

Takk igjen!!.

Vil gjerne høre hva dere andre spådamer også ser..:)

He He...Ja for pendelen ville ikkje svare på felles hus,men at de kom i nærheita.Må berre nett sei det.Får opp ein så varm og god atmosfære rundt dere,og eg får fram at det å få foreldra dine i nærheita blir veldig godt,for begge parter.

Ja, det er et stort savn å ha dem så langt unna!

Får du opp varm, trygg og god atmosfære mellom meg og mannen min også?? Vet jo ikke hva han føler, men jeg er så utrolig glad i den mannen!

Hallo

Ja så absolutt.Trur dere har det godt,og nært ilag.ja følelsen om den gode atmosfæren kom så sterkt opp,at eg berre måtte få sagt det.Så godt det var å kjenne på den.Masse lykke til.Masse kjærlighet på plass hos dere.

Annonse

Takk for det nattinatt!

Veldig godt å høre..sånn jeg føler det selv også..:))

Da får jeg en god natt!:))

Ha en videre flott sommer..og håper veldig det stemmer med at jeg får foreldrene mine opp hit i løpet av året!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...