Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skulle som sagt på annengangs ultralyd for å se om det var ett eller to foster.

Nervene var i høyspenn, ikke hadde vi i tankene att noe kunne være galt, men de fant ikke hjerteslag.

Det er ikke langt fra himmel til helvete..........

I dag ble jeg operert, de kaller det utskrapning......forferdelig ord syntes jeg. Nå er både magen og tankene tomme.

Men, i løpet av 12 forsøk har jeg aldri blitt gravid, det ble jeg nå, så en liten seier i det uendelig triste er det, jeg skal klare det neste gang.

Tusen takk for mange hilsninger, nå har jeg tatt en tablett så jeg får slappet av og sovet, det har vært en lang dag.

Jeg har en fantastisk mann som har sittet ved sengen min i hele dag, også mamma da......

Det er tøffe tak jenter, men jeg gir ikke opp.

Tusen takk

Natti natti klem

Fortsetter under...

Herregud er det mulig. Ble helt dårlig av å lese innlegget ditt.Så ufattelig urettferdig ting skal være. Etter 12 forsøk og endelig gravid,trodde jeg virkelig at dette skulle gå bra.

Jeg føler virkelig med deg norcathy.Og jeg beundrer deg som ikke gir opp. Ta tid til og sørge,og kom sterkt tilbake. Neste gang må det jo gå din vei.

En kjempestor trøsteklem fra

Stakkar! Føler så inderlig med deg :-(

Er helt enig i at utskrapning er et forferdelig ord, måtte vi ALDRI oppleve det igjen!!!

Skjønner hva du mener med at det er en seier å endelig ha vært gravid, føler det også slik, men det er jo en mager trøst.

Masse varme tanker fra meg til deg!!

Hei,

Du vet sikkert ikke hvem jeg er (skriver ikke så ofte) men fikk helt vondt i meg av å lese innlegget ditt så ville bare skrive å si at jeg føler med deg og håpe og be om at du aldri måtte oppleve dette igjen (at ingen av oss her inne må oppleve flere nedturer).

Blir helt matt av hvor urettferdig livet egentlig er.

Vennlig hilsen,

Annonse

Herregud, nei dette tror jeg nesten ikke.................

Er det mulig at livet er så urettferdig................. Jeg gråter for oss begge, gråter for spirene våre som ikke ville mer........åååå herregud norcathy.....vet ikke hva jeg skal skrive......det er for grusomt.....

Har tenkt på deg....12 forsøk...og så endelig lykkes du!! Det er uvirkelig. Hvorfor skal det være så uretrferdig her i verden!!

Jeg sender all optimisme jeg klarer å finne fram, sender også masse oppmuntring og mange mange gode klemmer som varmer.....

Tenker på deg og vil deg ditt beste....

Håper du klarer å komme deg ovenpå igjen etter dette................

Klemmer fra en venn............

så uendelig trist å høre!!!!!!

ta godt vare på hverandre i sorgen,PRØV å fokuser på det positive....

Dere er unge

dere ble gravid,så muligheten er jo der!!!!

LYKKE TIL..........

mange trøste klemmer

(fra en som har vært der du er nå)

Nei og nei og atter nei...

Er så trist at det ikkje skulle gå vegen for dåkke denne gang...

Og så 12. forsøk -du/dåkke er tapre!!

Dette er eit bevis på at livet av og til er veldig urettferdig!

Måtte dåkke få mot og krefter tilbake, og håpa at spira klamrer seg fast på 13.forsøket!!!

Krysse, krysse, krysse...¤¤¤

Trøsteklem fra

Annonse

Kjære deg !

Dette var virkelig trist å lese....det er så grusomt å oppleve noe slikt.

Du må ta deg tid og sørge,ikke pynt på noe.Det er nå vi andre skal ta vare på deg...familie,venner...

Dette er nokk også helt sikkert en vond opplevelse for dine nærmeste,som også har gledet seg på dine vegner.

Ta godt vare på hverandre.....

Hvor langt var du på vei? (er ikke helt oppdatert etter lang ferie)

Sender deg en stoooor trøste klem,har mistet selv og vet at du har det veldig tungt nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...