fjerdemann...eller dame Skrevet 26. juli 2006 #1 Skrevet 26. juli 2006 Nå er jeg bra lei, er det noen som veit om gode sko for slitne bein!? Er desperat og villig til å betale!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #2 Skrevet 26. juli 2006 slippers..... eller sånne hvite sykepleiersko fra helsekosten
venter prøverørs-gutt Skrevet 26. juli 2006 #3 Skrevet 26. juli 2006 Har du prøvd Spotec sandalen? Den er kjempegod, klarer meg ikke uten.
hemmeligvemmelig Skrevet 26. juli 2006 #4 Skrevet 26. juli 2006 Det er noen litt... useksi? sko som heter MTB ellerno, som skal være kjempebra. Noe Masai Barefoot Technology ellerno. Svigerinne bruker det og er kjempefornøyd. De selges av mange fysioter. også har de dem på intersport. Ulempen er at de er ganske dyre, tror fra 1800-2000 ellerno. Eller må jeg anbefale Teva-sandaler i varmen, de er kjempegode! Og verdt hver eneste krone. Bruker nesten ikke annet på sommeren. Rieker har også gode sandaler, som er fine. (Teva er litt sånn sporty liksom).
Tr@mpe Skrevet 26. juli 2006 #5 Skrevet 26. juli 2006 MBT- sko. Finnes i mange forskjellige typer. Helt supre, jeg har mange ulike par. Finnes ikke i vanlige skobutikker, men noen sportsbutikker selger dem. Eller du kan gå inn på: www.swissmasai.no, der kan du finne nærmeste forhandler. Anbefales på det sterkeste, men koster, jeg synes absolutt det er vert pengene.
hemmeligvemmelig Skrevet 26. juli 2006 #6 Skrevet 26. juli 2006 Skriveleif, skal jo være MBT siden det er forkortelsen av Masai Barefoot Technology som jeg skrev.. trøtt ja!
tigerbaby Skrevet 26. juli 2006 #7 Skrevet 26. juli 2006 Hva med Crocs? http://www.crocs.no/ Kan være lurt å bestille dem fra USA der de koster halvparten av det de gjør i Norge...
Linda - mor til to! Skrevet 26. juli 2006 #8 Skrevet 26. juli 2006 Sandaler, type rodenstock eller rubenstock eller noe? -jeg har slitt bort merket i mine egne- De er lette å få tak på, i ulike skobutikker. Men viktigst av alt, de er myke å gå på, og er snille mot slitne føtter, og har bra regulering om du hovner opp i føttene. Hah! Birkenstock, såklart..!! Anbefales på det varmeste. Og ikke er de så dyre heller. Forrige gang var jeg mye tyngre enn nå, og da kjøpte jeg et par Dr Martens sandaler. De var også gull verdt! Myke og gode, og kunne justeres bra.
mageboer igjen visst*fødeklar Skrevet 26. juli 2006 #9 Skrevet 26. juli 2006 Uten tvil Spotec.Har hatt mine i 5 år nå, kan vakes i maskin og setter ikke merker på lyse gulv,puster og er bare rett og slett fantastiske. Har tidl jobbet i helsevesenet og vært gjennom alt av helsesko og helsetresko(sandaler), men dette er det eneste som ikke gjør bena og ryggen slitne. Du får tak i de i alle fall på army shop til 500. ANBEFALES!!!
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 26. juli 2006 #10 Skrevet 26. juli 2006 Spør etter Merrell-sko i sportsbutikk. Utrolig deilige slippers (flere modeller)! Kule også. Kan gå med dem i milevis uten å få vondt. Har anbefalt dem her tidligere. Finnes i masse kule farger. Koster ca 600 kr.
Smånetta 14.mai Skrevet 27. juli 2006 #11 Skrevet 27. juli 2006 Ellers er det et godt tips å ha med et par ekstra sko i veska. Min mormor, som var fysioterapeut, anbefalte alltid å ha et par sko å skifte med når man ble sliten, for da belaster man foten anderledes. Det er jo også en strålende grunn til å ha mange sko. Har i hvert fall alltid vært et godt råd for mine superplattføtter!
Leod Skrevet 27. juli 2006 #12 Skrevet 27. juli 2006 Skriver under på Merrell sko!! Er de eneste jeg klarer å gå med for tida pga hovne og ømme bein.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #13 Skrevet 27. juli 2006 Masaisko hadde jeg nok ikke turt å prøve mens jeg er gravid, når alt i bekkenet og andre ledd er litt unormalt.. Flere jeg jobber sammen med på sykehus har disse og mange av de har måttet slutte pga mere vondt i knær og rygg osv.. Sålene er litt "runde" på en måte så det er spesielt å gå på. Tror nok de er gode men trenger kanskje litt tilvenning.. Jeg må bruke gode joggesko for ikke å bli sliten i bena. Og så synes jeg kompresjonsstrømper hjelper veldig. Selvsagt veldig varmt nå da men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå