hilham Skrevet 26. juli 2006 #1 Del Skrevet 26. juli 2006 Heia! Dette er første gang jeg skriver inn, men har lest det meste av hva dere andre har skrevet. Jeg er 26 år, bor like uten for Kristiansand, gift og venter nr 2 i slutten av februar. Det føles som om jeg venter nr 1 for det er noen år siden og føler meg helt fersk innen dette. Sønnen min blir 3 år så det er jo litt rart at jeg føler som jeg gjør. Er det noen av dere andre som har det på samme måte? Eller er det bare jeg som holder på å bli gal.......hehe...... Kunne også vært hyggelig å bli kjent med noen fra Kristiansand, Søgne, Mandals området. Kjenner ikke så mange her nede ennå selv om jeg har bodd her i over tre år nå. Ha en fin kveld alle sammen ) Sommerhilsen fra hilham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 2. august 2006 #2 Del Skrevet 2. august 2006 Heihei.. Jeg bor også i kr.sand, er 21 år. Er førstegangsfødende da.. så jeg føler det vel slik også.. ;P Vi bør få igang et treff for vest agder altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hayli Skrevet 3. august 2006 #3 Del Skrevet 3. august 2006 Heia.. Jeg er 22 år og venter min første i begynnelsen av februar. Jeg bor i Kristiansand. Jeg har det slik, jeg også. Holder på å bli gal, liksom.. gleder meg en hel masse, da. Jeg har samboer og har bodd i Kristiansand i 4 år og kjenner heller ikke så mange. Har ganske få å prate med om graviditet og sånt. Mener det hadde vært hyggelig å bli kjent med deg. God sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tosøtetuller Skrevet 3. august 2006 #4 Del Skrevet 3. august 2006 Hei! Jeg er 27 år bor med min samboer i Kristiansand og venter vår første. Ja koselig å treffe andre i området. Vi blir vel litt "forandret" i denne perioden og veldig mye dreier seg kun om babyen. Det er nok ikke alltid like interessant for ikke-gravide venninner å høre på;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 3. august 2006 #5 Del Skrevet 3. august 2006 Hehe.. nei tror mine venninner skriver under på at de er lei av å høre om det.. Noen som har lyst til å treffes da en dag på cafe eller noe, bare hilse på å se.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tosøtetuller Skrevet 4. august 2006 #6 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg kan mandag - torsdag neste uke etter 19.30 (jobber fram til da). En cafè tur er jo koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 4. august 2006 #7 Del Skrevet 4. august 2006 Neste uke passer dårlig for meg hvertfall.. Bestevenninna mi flytter til Australia på torsdag, så den uka går nok til henne.. Trist å se henne dra nå, midt oppi dette her.. Men etter det er jeg fri som fuglen, nesten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smørblomst og lille Ole Skrevet 8. august 2006 #8 Del Skrevet 8. august 2006 Hei alle sammen :-) Jeg er 28 og bor alene med mine to barn på 3 og 6 år. Terminen er ca. 12.- 14.februar. Jeg bor noen mil fra Kristiansand, og vil gjerne være med på treff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå