Gå til innhold

Rier som stopper opp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan regelmessige sterke rier stoppe opp? Jeg hadde rier i går kveld og i natt, men i løpet av natten avtok de. Jeg la meg da for å sove litt. Våknet litt innimellom med litt smerter, men sovnet igjen. Da jeg våknet om morgene var de helt borte. Kjenner nå ingen tegn til at fødselen skal være i gang... er det mulig? Jeg venter nr. to og er veldig sikker på at det var rier.. Forrige gang måtte jeg settes igang med drypp, er det mulig at jeg må det denne gangen også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjedde det samme med meg igår...det var 10 min mellom først gikk så ned til 5 min.. la meg da ned for jeg begynte å bli sliten...etter en time avtok de og idag har jeg gått tilbake til vanlige kynnere..

På meg var det bare bra siden jeg er i uke 32...

Skrevet

Jeg er uke 38 og er kjempeskuffet over at det ikke skjedde noe mer, men i ditt tilfelle var det vel best at det stoppet opp!

Skrevet

Jo dette er vist normalt. Er passe gretten i dag. I går ettermiddag kl 17 startet min rier/kynnere og de vart til jeg kom på sykehuset og fikk beskjed om og sove litt. La meg til og sove klokken 6 i dag tidlig. Klokken 9 i dag var det hele over. Følte meg så dum så når jeg fikk tilbude om å reise hjem, så gjorde jeg det, og her går jeg. Hadde termin på mandag.

Skrevet

skjedde med meg sist - hadde rier av og på i et par dager før fødselen satte i gang for alvor. slitsomt! men det betyr jo at fødselen sannnsynligvis er veldig nært forestående :)

Skrevet

hadde rier på mandagen så stoppet det opp. fikk dem tilbake på tirsdagskvelden og halv 4 på natten sa det stopp. ikke kjent noe siden. frustrerende

Gjest -lilly-
Skrevet

Jeg var på føden 3 ganger med rier før jeg fødte. Ble hjemsendt enda jeg hadde 5 cm åpning. Men riene stoppa opp hver gang vi kom inn på føden. Skikkelig irriterende. Men uansett så er det nok ikke lenge igjen før du føder :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...