L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 26. juli 2006 #1 Del Skrevet 26. juli 2006 har tenkt så smått på dette:) får føre hvilke forslag dere har til gutt\jente navn;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #2 Del Skrevet 26. juli 2006 Kan jeg bare fortelle deg noe som ikke har noe med saken å gjøre? Nicket ditt, "englebebi", du vet at det kan misforståes? De mødrene som har mistet et barn i eller utenfor mors liv kalle barna sine for englebarn... Nå vet jo ikke jeg om du har en englebaby, men siden du har et smilefjes bak tviler jeg på det. Ville bare gjøre deg oppmerksom på det! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 26. juli 2006 ja huff. det har jeg faktisk ikke tenkt på... takker for tipset:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 26. juli 2006 sånn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #5 Del Skrevet 26. juli 2006 Oj, det ble jo nesten enda verre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 26. juli 2006 hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #7 Del Skrevet 26. juli 2006 Det første som slår meg med nicket er at du har en død baby i mage. Huff, høres fælt ut, beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 26. juli 2006 okay! Noen som har begynt å tenke på navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #9 Del Skrevet 26. juli 2006 Sånn ja :-). Tror nesten du må starte et nytt innlegg - det ble avsporing på dette :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 26. juli 2006 #10 Del Skrevet 26. juli 2006 Ja! Vi hadde navnene klare lenge før vi ble gravide (prøvde i lang tid..) Har både klart navn til gutt og til jente Tør ikke skrive dem inn siden noen kan kjenne meg igjen Litt for tidlig enda... Har dere funnet navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 26. juli 2006 #11 Del Skrevet 26. juli 2006 Vi har begynt å tenke på navn, og guttenavnet er mer eller mindre bestemt, om vi bare får igjennom nr 2 navnet som navn:) Jentenavnet har og begynt å forme seg, men er usikker på kombinasjonen av navn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heidi m beibi=)05.12. <3 <3 Skrevet 26. juli 2006 #12 Del Skrevet 26. juli 2006 Gutt: Christoffer Jente: Elida, MAriell, Helene ja tinke-tanke om navn er i gang. Som du ser er vi ganske enig på gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jensin Skrevet 27. juli 2006 #13 Del Skrevet 27. juli 2006 Hei Heidi, må bare si at Elida synes jeg er verdens nydeligste navn - og heller ikke så mye brukt -ENDA! Kan dessverre ikke bruke det selv da venninna mi har brukt det først = Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #14 Del Skrevet 27. juli 2006 Har masse ideer på gutte navn, men d er litt verre med jentenavn....... Syns Phillip, Noah, Oskar og Lucas er fine navn......Sarah kanskje viss det blir jente........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #15 Del Skrevet 27. juli 2006 vi har ikke funnet navn enda... hehe... men har forskjellige navn som vi syns er fine...du kan si det sånn så liker jeg litt spesielle mens han liker "vanlig " navn:) så vi må inngå kompromiss:) syns: Noah Lukas Filip Nicholas Lasse Leon jente navn: Nora Filippa Ariana (min absolutte favoritt=) så fleng dere på med deres lister;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missamor proud parent.:) Skrevet 27. juli 2006 #16 Del Skrevet 27. juli 2006 Hvis det blir jente blir det Mira Leona.men gutt vet vi ikke enda..vanskeligere med guttenavn syntes jeg..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 28. juli 2006 #17 Del Skrevet 28. juli 2006 Vi har snakket og kommet fram til 2 jentenavn og 2 guttenavn. Kjekt å ha noen i bakhånda hvis det skulle dukke opp tvillinger av samme kjønn... *ler* Så 1. jentenavnet blir : Kine 2. jentenavnet: Synne 1 guttenavnet: Robin 2. guttenavnet: Daniel så vi har vel navnene klare for "alle" vi skal ha.." *LER* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #18 Del Skrevet 28. juli 2006 hehe=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2006 #19 Del Skrevet 29. juli 2006 Jente= Kornelia Maritsdatter Gutt= Dennis Matheo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 29. juli 2006 #20 Del Skrevet 29. juli 2006 jente:isabella eller ylva isabell og adriana. en av de tre.. gutt:noah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddemor Skrevet 29. juli 2006 #21 Del Skrevet 29. juli 2006 vi har navnene klare, blir det jente skal hun hete Sarah Kristine og blir det gutt skal han hete Noah. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 sjarmtroll <3 Skrevet 29. juli 2006 #22 Del Skrevet 29. juli 2006 Har termin 1 april så samboeren min synes ennå det er tidlig å tenke på navn. Jeg klarer selvfølgelig ikke å la det være... hehe Fine guttenavn synes jeg er: Lucas, Adrian, Benjamin, Emil og William. Fine jentenavn: Emilie, Nora, Natalie, Emma, Celine og Isabell. Har 2 gutter fra før, Sondre og Andreas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #23 Del Skrevet 29. juli 2006 masse fine forslag til navn jah=)=) vi har egentlig veldig lik smak syns jeg, (jeglikte alle navnene som du skrev).. william er jo bare sååå søtt da:) Sondre og andreas er kjempe flotte navn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missamor proud parent.:) Skrevet 29. juli 2006 #24 Del Skrevet 29. juli 2006 Jeg syntes du burde velge Leon jeg søtnos-imagen..) Det heter nemlig sønnen min..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå