Gå til innhold

El.brystpumpe eller manuell noen som vet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fungerer helt greit begge deler synes jeg-smak og behag igrunnen. Den manuelle er jo vesentlige enklere å ta med seg da:0)

Skrevet

Jeg synes absolutt elektrisk er best, kan bruke batteri å da er den lett og liten og pumper selv.

Skrevet

samboer vil kjøpe manuell pumpe..men jeg er redd jeg kommer til å ha så mye melk når hun kommer at jeg blir sliten i hendene av en manuell...har masse masse melk nå og er bare i uke 32 så det er derfor jeg lurer...:)

Gjest Frantic
Skrevet

Har vært nødt til å pumpe meg en del og sverger til de elektriske!!!!! Første gutten vår ammestreiket fra han var 3 mnd og ville ikke tilbake på brystet igjen, så jeg pumpet meg til han var 1 år. Hadde først en Avent manuell, men den fikk jeg lite melk ut med og det tok laaaang tid. Hadde aldri fungert å pumpe meg så mye med denne..... Leverte melk til sykehuset en periode, og da lånte jeg en stor elektrisk der. Kjøpte så en Medela mini electric selv på apoteket - denne er liten og lett og kan gå på både batteri og strøm (ikke større enn de manuelle). Det var som å komme til himmelen med de elektriske i forhold til den manuelle - fikk ut mye mer melk på mye kortere tid!

Skrevet

Helt enig med deg Frantic, manuell kan ikke sammenlignes med elektrisk, sverger også til Medela mini electric !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...