Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #1 Del Skrevet 26. juli 2006 Hva gjør deres nå? Hun kan flire, men det er ikke ofte. Hun smiler bredt, men det kommer sjeldent latter... av og til når jeg kiler henne. Søstra mi sin baby på 6 mnd flirer bare noen ser på henne.. hehe. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5734436-7-mnd-hun-ler-s%C3%A5-sjeldent/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livmor Skrevet 26. juli 2006 #2 Del Skrevet 26. juli 2006 Barn er forskjellige! Hun har kanskje en litt tilbakeholden og underfundig personlighet, og for henne betyr det like mye når hun smiler som det gjør for andre babyer når de ler. Og det er helt greit og helt normalt!! Har selv en gutt som aldri har smilt særlig til fremmede. Syns "alle" andre babyer smiler bare de blir sett på, men sånn har min gutt aldri vært. Når han var 3-4 mnd var folk stadig bortpå han for å få han til å smile, men det gjorde han ikke. Rynket heller pannen og snudde seg gjerne bort. Vi hintet forsiktig til at han var en litt sjenert type, men mang en gang ble damene (ikke til å stikke under en stol at det var mest damer) bare enda mer nærgående og ivrige. Det endte sjelden særlig godt. Nå er han 9 mnd, og i rette alderen for skepsis mot fremmede (ifølge boka, og alle damene så klart). Dermed får han være mer i fred nå, og paradoksalt nok er han mer åpen mot fremmede enn noen gang:) Ble langt det her, men jeg ville bare fram til at ingen babyer er like. Alle har sin egen sjarm og væremåte, og alt er like normalt. Ta det som en utfordring; du må virkelig være kreativ for å få henne til å le:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5734436-7-mnd-hun-ler-s%C3%A5-sjeldent/#findComment-5735250 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå