Gå til innhold

November: Hvor mange har fått fødeplass på ullevål


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har termin 10.november med plass på Ullevål. Men det spørs vel hvor mange andre som er der den dagen jeg faktisk føder, man blir jo avvist i døra hele tiden.. Vi får vel bare ta det som det kommer tenker jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ka e da som e så spesilet med å føda på ullevåll?? eg er fra vestlandet, og skjønner ikkje ditta heilt... ser da e masse innlegg her inne om kin som har fått plass og ikkje... bere lure :o) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Til ninni-77

For min egen del så hadde jeg ønske om å føde her fordi jeg føler meg trygg på sykehuset også er det flott med hotellet slik at sambo kan være hos oss hele tiden. Det blir en mykere start i foreldrerollen innbiller jeg meg.

 

Sikkert mange andre bra sykehus også, tror det viktigste er at man føler seg i trygge hender, noe jeg gjør der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Må bare korrigere deg litt. Fødende blir ikke avvist i døra på Føden Ullevål hele tiden... Men det skjer noen ganger. Skjer det deg er du veldig uheldig. Ullevål har også begynt å ta i mot mindre fødende for å unngå det problemet. Lykke til med babyen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har plass på abc. Man skal IKKE bli avvist på Ullevåll lengre. Dersom du har fått brev med beskjed om plass skal du ikke bli avvist når fødselen er i gang. Det nye er at Ullevåll avviser folk tidlig i graviditeten- det fikk de ikke lov til tidligere. Så dersom du har plass, har du plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...