Gå til innhold

Stikking, alltid tegn på modning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste dagene hatt litt stikking i underlivet.Er dette bare tegn på modning? Jeg er bare i uke 30...Atl for tidlig med fødsel på en stund..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HEJHEJ ..har de 2 siste dagene kjent stikking i underlivet er i uke32 og er heller ikke helt klar for fødsel.vet hellr ikke helt hva det er men spurte jordmor ,men hun ga meg egentlig ikke noe spesielt svar men hun mente d ikke var noe å bry seg om . Erikke helt sikker på om hun skjønte hva jeg mente;/

Skrevet

Jeg synes at stikkingen som har med modning å gjøre er helt annderledes.

Den er vannvittig mye kraftigere og ofte samtidig med ett skikkelig press nedover (og ofte og en kraftig kynner).

Mens stikkinger ellers er mer vanlige stikkinger, om du skjønner...?

Men dette er jo min erfaring da....

Skrevet

har nu hatt en del stikking men ingenting har skjedd.. har 7 daga igjen nu..

Skrevet

Hatt press nedover pluss kraftige kynnere.. Jm sa jeg er i modningprosessen..Hu tror det kommer til å skje før tiden...

Skrevet

Fikk høre forrige svangerskap at det var babyen som "skrudde" seg ned i bekkenet.

Skrevet

Hadde en god del stikkig like før helgen.(tror det var da)

Var hos jordmor tirsdag,og snuppa hadde ellerede festet seg godt ned i bekkenet.Så hun mente at det var derfra stikkningene kom:) Er 34+6 nå:)

Skrevet

Hei.

Har hatt det sånn siden uke 26 ,så jeg tror du kan slå deg til ro. Sitter nå i uke 38 med ungen godt på plass i magen, for å si det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...