Gå til innhold

Hvor mye spark og bevegelser kjenner dere?og har den vordende pappa fått kjenne noe?

Anbefalte innlegg

er 20+3 nå og jeg kjenner spark og bevegelser, men ikke sånn kjempe masse egentlig. Og hvis jeg dytter vil hun absolutt ikke røre seg nei!! Plutselig i går kveld var det fullt liv og røre der inne og sambo fikk kjenne=) var veldig svakt da-han sa det kjentes akkurat ut som et sterkt pulsslag! hvordan er det med dere andre? svigerinna mi er 2 uker lenger enn meg og hu blir holdt våken om natta faktisk av den lille som er i full gang der inne. nesten litt misunnelig jeg da..

men men man skal jo ikke sammenligne seg med andre. hadde bare vært gøy å hørt!!

Fortsetter under...

Jeg er 20+6 og kjenner masse aktivitet. Hos jordmora i dag hoppa og spratt bebisen slik at hun bare stod å fniste når hun skulle finne hjertelyden;) Ganske morsomt, men også ganske rørende. Jeg tror han/hun sover litt seint på kvelden og natta for jeg har aldri kjent noe da (nå, derimot, er det full fart..) Jeg kjente første sikre spark når jeg var 16+4 uker. Sist fredag kjente sambo 3 spark. Kjempekos!!

kjenne spark hver dag, og samboern min har kjent det mange ganga....Det e skikkeli koseli! Han blir helt i hundre, syns det e kjempestas.....;) men det e det jo!!! Helt utruli følelse, gled dokker!

Heisann! Dette er individuelt ja! Er i dag 21 + 4 og har kjent skikkelige spark siden 9 juli, altså over 3 uker. Min samboer har kjent spark siden 11 juli, så nesten samtidig som jeg begynte kjenne det ordentlig. (Jeg mener altså ikke de diffuse "sommerfuglfølelsene). Han skvatt skikkelig til første gangen, var kjempemorsomt! Jeg har kjent liv hver dag siden. Dette er særlig på kvelden når jeg har lagt meg. Da lager han liv og røre! Er nok en liten rampegutt der inne. :)

Annonse

Veldig forskjellig fra mage til mage dette..

Pappaen her kjente det utenpå magen i uke 18 og fra omtrent samme tid så vi det utenpå.. Nå er jeg i uke 23 og vi ser tydelig store bumpinger på magen.. Jeg kan nå kjenne bevegelser på ulike steder i magen samtidig, det er litt snodig.. så tror at jeg kjenner både arm- og fotbevegelser..

Jeg er 1.gangsfødene og i uke 22. Jeg har kjent bevegelse siden 16/17 uke og blir holdt våken til rundt halv 2 på natta da babyen som regel sovner... Det er ellers fullt kjør fra morgen til kveld, og man kan se utenfra når føtter og lignende gir fra seg et spark eller dytt :D KJEMPEMORRO:D Deilig følelse og kjenne så mye liv... Dette bli en vilter krabat:P Ikke noe å uroe seg for.. Dette er forskjellig fra person til person og du skal se den lille har det helt toppers :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...