Gå til innhold

Er redd...

nønnsen

Anbefalte innlegg

Jeg skulle til legen i dag for tidlig ul. Er akkurat 8 uker i dag. Hun så ikke hjertet og anslo spiren til å være 3 uker mindre enn jeg selv trodde(noe som er umulig....)

Ble henvist til fødepoliklinikken (har blitt lovet tett oppfølging dette sv skapet) Siden jeg skal reise på en liten ferie på fredag ringte jeg sykehuset da jeg kom hjem. Fikk komme inn m det samme og ble så glad. Fikk grundig undersøkelse m både jordmor og lege tilstede. Både utvendig og innvendig ul

Alt så fint ut med spiren. Hjertet slo m fin rytme og den var 17 mm lang noe som stemmer ifht mine 8 uker.

Men det viste seg også at jeg har hatt en blødning i livmoren, og blodet er der enda.Et stykke bortenfor fostersekken. Legen mente dette ikke var noe unormalt og at jeg ikke måtte bekymre meg. Det ville enten komme en blødning eller så ville blodet forsvinne inne i kroppen. I noen få tilfeller ville blodet irritere livmoren slik at den trekker seg sammen og det blir da sa.

Noen som har vært borti dette? Er det grunn til å være redd? Leger sier jo ofte ting for å berolige....

Ble litt langt, men takk for at du orket å lese!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Som legen sa; i NOEN tilfeller KAN det gå galt. Men det gjelder altså ikke for de fleste. I forrige svangerskap så de en sånn blødning hos meg i uke 8 el. 9. Gikk helt fint videre likevel :)) Lykke til, krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Tusen takk for svaret! Ble mye roligere. Vet liksom ikke hva en skal tro, alt med blod virker bare så skummelt. Foreløpig er alt som før, så håper på det beste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...