Spira Skrevet 26. juli 2006 #1 Del Skrevet 26. juli 2006 Kjære deg vennen, ble så lei meg når jeg så hvordan det hadde gått med deg. Endelig var du gravid, også måtte det gå galt.Livet er jævlig urettferdig til tider. Hadde virkelig håpet at når du nå først hadde testet positivt, ville det være din tur. Føler så inderlig med deg Lenn! Ser i andre innlegg her at du ikke har tenkt å gi opp. Det er bra at du fatter nytt mot, for jeg har tro på at om vi ikke gir oss vil det til slutt bli vår tur. Ta den tiden du trenger til å sørge, så du finner ny energi til å gå på igjen. Skulle så veldig ønske at du hadde sluppet å gå igjennom dette, etter å ha testet positivt. Vet så altfor godt hvordan det føles. Ta godt vare på det selv, og kos det med gutten din i sommer! Stor trøsteklem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5733139-kj%C3%A6re-lenn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 27. juli 2006 #2 Del Skrevet 27. juli 2006 Hei Spira mi!! Nei det er så urettferdig at jeg finner ikke ord....men etter å ha lest andre innlegg, så skjønner jeg at jeg slett ikke er alene....synes det er så håpløst...føler meg skikkelig TOM inne i meg......jeg var gravid, og nå er jeg ikke det lenger...... For å være ærlig så hadde jeg et håp om at en SA og en exu liksom var min "kvote" for dette livet, men så feil kan man ta............ Har vært på ferie nå, og for tiden har vi fullt hus av overnattingsgjester. Veldig hyggelig og koselig. Masse kjekke aktiviteter på dagene og vin og god middag på kvelden......Mye som skjer....masse skravling.... Begynner i ny jobb 7.aug.....har vært litt usikker ifht hva jeg skal gjøre....har vært sykemeldt i hele ferien, og SM utgår etter neste uke..... Er så redd for å begynne på jobb og så plutselig få meg en "smell"............. Men det blir vel til at jeg begynner. Får vel sette på meg den berømte maska som ikke viser noen følelser...."Neida, alt er bra med meg" jepp......... Vet ikke hvor lenge jeg må vente på nytt forsøk nå.... Skal til UL kontroll i morgen kl.1000. Men har sluttet helt og blø og smertene er helt vekk, så jeg er ganske sikker på at livmoren er tom (herregud at jeg skulle skrive denne setningen-jeg hadde en spire der inne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ) *hulk* Skal prøve å oppdatere, til tross for fullt hus med gjester. Klarer ikke være borte fra dere ) Håper du har det bra spira mi!! Nå må vi bare se fram mot at dette SKAL vi klare til slutt!!!! ) Takk for gooood oppmuntring fra deg (som vanlig) Mange mange klemmer fra meg ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5733139-kj%C3%A6re-lenn/#findComment-5737232 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå