Gå til innhold

Hvor lenge må en vente...?

Anniesola

Anbefalte innlegg

Har enda 9 dager til termin, men beg å bli rimelig sliten. Masse kynnere og sliten hele tiden. Så nå gjør d ikke noe om junior kommer ut og hilser på:)

Prøvde et lite knep i dag, sex der han "leverte" der inne.. (Sorry detaljer, men d er jo d rådet sier..!!!) Så lurer jeg: hvor lang tid må en vente før evt effekt? Tror egentlig ikke på at junior kommer før han selv har tenkt det, men er det noen som har erfaring på hvor lenge en må vente på evt effekten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde sex med samboeren min, og litt over et døgn senere gikk vannet. :-) Har flere som har sagt det samme... Kan ha vært tilfeldig, men happy var jeg uansett. :-)

Får håpe det "virker" på deg også..

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mine tre fødsler har startet kort tid etter sex. Alle gangene har vi hatt samleie ca 4-7 timer før riene har startet. Så her i huset har vi erfart at det virker, men det er slett ikke alle som opplever at dette rådet virker. Du må også være moden for at dette skal kunne sette igang fødselen. Håper du får føde snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men kan ikke sæden også hjelpe til på modningprosessen? har nettopp "lurt" mannen, og har etterpå ligget med bena høyt en stund:-)

har jo et ørlite håp om at det skal hjelpe litt i hvertfall.. har hatt en del kynnere i ettermiddag/kveld. en stund kom de med 10 min mellom!! men ikke nå nei.. hehe.. lenge til her sikkert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har d gått 3 timer.... Er jeg utålmodig eller?? hehe.. Neida forventer ingenting, men jeg har har hatt nesten konstante kynere siden da!!

Får vel bare vente og se....

Hva kan en bedrive tiden med.. Ikke er d noe serlig å se tv.. Får ikke til å sitte behagelig da magen er så hard. Ikke kan jeg legge meg ned og slappe av, da kommer halsbrannen, og junior er så aktiv.. Går bare rundt meg selv her.. Og venter. Og venter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det går sånn helt automatisk, nei... sist gang hadde vi masse sex rundt terminen, men jeg gikk likevel 10 dager over tiden...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var et eller annet som skjedde, for han er enda lenger ned i bekkenet nå, og kynnerene som kommer i ny og ne er sterkere enn før sexen igår.. men noe fødsel er det ikke enda på lenge tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...