Gå til innhold

Hva har dere gjort i dag ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest leelu23 m/ jente 25.11

for det meste sitti på ræva mi jeg :)

men kjørte samboer på fest nå og da måtte jeg inn til byen med det samme:)

Kjøpte verdens søteste og nydeligste "sauedress" i hvitt med rosa inni :)

Får novemberbaby så jeg kjøpte str. 56.. helledussen sier jeg altså.. med føtter og ører og alt :)

Så nå sitter jeg å ser på den og drømmer meg bort og kjenner den lille jenta sparke villt i magen...

DU da? :)

Vi har akkurat kommet hjem fra ferie, så her har det gått i utpakking. Sønnen min og jeg har vært ute og plukket blåbær og så har han badet på altanen mens jeg har sett i h&m katalogen. Fant noe jeg har lyst å bestille der. Så har vi laget pannekaker og lekt "mitt skip er lastet med". Og så ble det kveld og sønnen min sover og jeg bimmer og ser nyheter.

Bortsett fra litt Bimming innimellom, har jeg ikke gjort noen verdens ting. Har klart og bli syk i denne varmen, så her ligger jeg da. Samboeren min og jeg skulle egentlig overnattet under åpen himmel på en holme i natt, men kanskje visst jeg er frisk til i morra...

Jaja, været er bra i alle fall. Her på Sørlandet og ellers i landet ser det ut til. Kos dere i sommervarmen

Fått katten kastrert - etter litt smågnaging på meg og litt småbiting så ringte jeg til veterinæren og fikk komme med en gang.

Hehehe.....nå er det gjort !! Var på tide.....

Kjørt rundtomkring på ærend...Dagen har gått fort !

Håper du hadde det gøy i Tusenfryd !!

Annonse

Vært på Trygdekontoret og fått permisjonssøknadspapirer,,,,snork! Brukte resten av dagen til å være på stranda og bada masse!! Deilig på Østlandet om dagen, kan ikke klage!

Nå har nevøene mine på 4 og 7 år kommet til tante på overnatting, så her har det vært full fart i hele dag ; )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...