Gå til innhold

12 ukers kontroll, vekt , lengde, reaksjon på vaksine =o(...

Anbefalte innlegg

6940 gr. og 65 cm, ligger akkurat på alle kurvene sine =o).

lillegutt har vært ukykkelig i dag og grått uvanlig mye, fikk allerede paracet kl 15.30 tok vaksinen kl 11.30. Sover urolig i fanget mitt nå.., kommer til å gi flere paracetter etter hvert.

Noen flere?

Fortsetter under...

usj, ja, er ikke noe kjekt når de små ikke har det bra. Men heldigvis går bivirkningene snart bort, en til to dager er vel det jeg har hørt. Vi ga også paracet og det tok luven av feberen det.

Hehe, mener ikke å være frekk, men var litt humoristisk at sønnen din har vært ukykkelig i dag, selv om jeg selvfølgelig vet hva du egentlig mente.. Humoren min har blitt litt laber etter å ha vært hjemme i 3 mnd, du får bare unnskylde meg...;-D

uff, håper ikke jeg var frekk nå, er så lett å misforstås på disse sidene her. Synes selvfølgelig ikke at det var kjekt gutten din ikke har det bra i dag, men syntes skriveleifen fikk et litt festelig resultat...;)

Annonse

Då guten vår var 3 mnd var han 7140g og 65cm. Han reagerte og på vaksina, var sutrete og trøtt og hadde litt feber (i overkant av 38 grader meiner eg å huske) heile dagen + neste dag. Eg huskar ikkje heilt, men eg meiner vi gav han paracet vi og.

Vaksina ved 5 mnd derimot, reagerte han ikkje på, sjølv om det er same vaksina som ved 3 mnd.

Du får trøste deg med at det sannsynlegvis går over i løpet av ein dag eller to.

jada... skrivefeil er det ikke noe problemer å få til. Det skulle selvsagt være *ulykkelig* (måtte lese ordet noen ganger nå for å forsikre meg om at det var riktig skrevet...=o) ) Lillebror sover godt nå, virker ikke som om han har hatt noe feber, har ikke målt men han er ikke varmere enn vanlig. Tror han hadde vondt enten i stikket eller i kroppen generellt. Får følge godt med i natt, han ligger jo oppi senga hos mammaen og pappaen sin, og mammaen er ganske ofte våken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...