Gå til innhold

Håper noen kan svare meg?

cath78

Anbefalte innlegg

Blødning i hele går, som mens blødning (ikke veldig kraftig og heller ikke store klumper med blod) og med smerter i underlivet. Var hos legen og innvendig UL på sykehuset. Ble tatt blodprøve og skal ta ny på fredag for å se om det er stigning i hcg-hormonet. I dag har jeg blødd mindre og ikke hatt smerter. Litt øm i brystene også. Legene fryktet en SA ut fra det jeg fortalte. Men jeg håper jo selvfølgelig på positivt svar. Pratet med venninner og de har fortalt om tilfeller de har hørt ang. blødning tildlig i svangerskap og opp mot 3 måneder. Derfor tenker jeg jo at det kanskje bare er det. Dere som har hatt SA, hva tror dere??????

Fortsetter under...

Hei, kan vell ikke helt svare deg. Men jeg var gravid og hadde en MA i uke 12. blødde litt i begynnelsen , spesielt etter samleie. MEN det hadde mest sannynelig ikke noe med MA og gjøre for var til kontroll i uke 8 og da var alt ok. Ma var i uke 12 . Så jeg tror faktisk det er litt normalt og blø litt. Jeg er faktisk litt redd selv . Er gravid igjen nå 6 uker etter MA !! og har blødd litt i dag , ikke mye men litt i hele dag , så må selv til legen i morra med innvendig UL og blød prøve. Vi får håpe det går bra både med meg og deg . Tenk possitivt :) Klem

Takk for svaret. Er i uke 5 jeg. Nå ser det ut som blødningene har nesten stoppet. Ikke hatt blødd så mye i dag som i går. Krysser fingrene og håper både for deg og meg. Tenk positivt ja, det samme sier min samboer. God natt!

Hører fra meg på fredag, så får du lese svaret etter blodprøvene mine.

Kjekt om du gjør det samme.

Klemmer fra Stavanger

Hadde en SA i mars. Morgonen etter at jeg begynte å blø, merket jeg med en gang på brystene mine at der ikke var noe barn lenger. Hadde vært kjempeøm, men den "brystfølelsen" var forandret over natta. Så lenge du fortsatt er øm i brystene, håper jeg det er et positivt tegn for deg. Krysser fingre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...