beri Skrevet 26. juli 2006 #1 Skrevet 26. juli 2006 hvilket barnesete var det dere brukte når dere krasjet??? Anbefaler du det?
Isdronningen Skrevet 26. juli 2006 #2 Skrevet 26. juli 2006 Hei, hei! Vi hadde Besafe Combi. Kjøpte det samme igjen. Det er dyrt, men det funker. (litt over 3000 kr) Snakket med de i butikken, og de kunne også bekrefte at dette var det beste setet å få kjøpt i den klassen. 9-18 kg. Vil absolutt anbefale dette. Klemmer fra
beri Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2006 Takk for svar...Da satser vi på det setet tror jeg.... Går det greit med dere nå? sommer-klem
Mammaen til Amalie Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 hei ville bare føye til at det setet vant best i test i foreldre og barn nylig:) en god grunn til å velge synes jeg. vi er ihvertfall veldig fornøyde!
beri Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2006 vet dere om det passer i de fleste biler?
Isdronningen Skrevet 28. juli 2006 #6 Skrevet 28. juli 2006 Hei! Det kan vel brukes i alle biler, men ikke i buss der hvor det er to punkts sele. Det vet jeg da de skulle på busstur med barnehagen og setet vårt ikke passet. Setet må festes med tre punkts sele. Klemmer fra
beri Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #7 Skrevet 28. juli 2006 tusen takk for svar igjen:) Vi skal kjøpe en bil nr 2 skjønner du..Må det når vi skal på jobb i ulike retn og Mathias skal i bhg...derfor må setet passe i vår "nye"bil også, ikke bare den vi har nå...
Isdronningen Skrevet 28. juli 2006 #8 Skrevet 28. juli 2006 Når jeg får meg jobb etterhvert, må vel vi også investere i enda et nytt sete. Kan ikke basere oss på at det kun er jeg som henter Andrea i barnehagen hver dag. Men da blir det et billigere et. Da blir det kun fra Barnehagen og hjem. Når begynner Mathias i bhg? Klemmer fra
beri Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #9 Skrevet 29. juli 2006 Vi må egentlig også ha to seter, men kommer til å bruke maxi cosi som et "hentesete" inntil videre. Og bruke det ny ellers... Mathias begynner i bhg 7.aug.. Blir spennende,men tror det kommer til å gå veldig bra. Han elsker å være med/se andre barn, og er vant med at andre passer han..så jeg håper den biten går greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå