Gjest Skrevet 26. juli 2006 #1 Skrevet 26. juli 2006 Jenten min er 8 dager i dag og er så varm. Det er 28 grader ute og vet ikke helt hva jeg skal ta på. Nå ligger hun i sengen på lammeskinn med kun bleie og body.Har dyne over seg og. Dørene er åpne, men passer på at det ikke er trekk... Er så redd hun skal fryse eller svette...hjelp.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #2 Skrevet 26. juli 2006 Kjenn henne i nakken, hvis hun er varm så legg over henne et tynnere teppe, tror nok dyne er litt voldsomt når det er så varmt... Men hvis hun ser ut til å ha det bra så kan du helt sikkert slappe av:)
cielo *to barns mamma* Skrevet 26. juli 2006 #3 Skrevet 26. juli 2006 Enig med Anonym over, kanskje bytte ut dynen med et helse-teppe....?
jente76 Skrevet 26. juli 2006 #4 Skrevet 26. juli 2006 Jeg synes at du skal ta bort lammeullskinnet som hun ligger på. Det er alt for varmt å ha det nå. Bare tull at den regulerer varmen.
Sigbeth Skrevet 26. juli 2006 #5 Skrevet 26. juli 2006 Ja det viktigste er at du kontrollerer henne ofte slik at du kjenner om hun er for varm eller kald. Vi nordmenn har visst en tendens til å kle på barna for mye, fikk jeg høre i dag av en amerikansk småbarnsmor.
Gjest Skrevet 26. juli 2006 #6 Skrevet 26. juli 2006 ta bort lammeskinnet og la henne ligge rett på lakanet, med en tynn dyne/teppe over benen. og kjenn henne i nakken regelmessig!
belle1 Skrevet 27. juli 2006 #7 Skrevet 27. juli 2006 Min datter er 1 uke idag. Hun ligger i vognen, med bare kortarmet tynn body på seg. Har bare på helseteppe innimellom. En gylden regel er at du ikke skal kle på barna mer enn deg selv, spesielt ikke i denne varmen. Gi henne også gjerne litt kokt vann innimellom ammingen eller matingen. Min lille prinsesse er så fornøyd så!!!
hege_d Skrevet 27. juli 2006 #8 Skrevet 27. juli 2006 Har du født? Jammen så er det et halt annet forum du skal på! nemlig DinBaby.com Det er samme login og password som her. Der er det også klubber hvor du kan møte andre mødre som har født samme måned som deg - det er alletiders!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå