Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #1 Skrevet 26. juli 2006 Jeg oppdaget i dag at det kom to dråper med væske fra det ene brystet. Dette skjedde etter at jeg dusjet, og jeg holdt litt hardt rundt brystet/klemte på det. Det som var rart er at det kom fra to ulike steder på brystvorten. Den ene dråpen var helt gjennomsiktig og den andre var gulhvit på farge. Er dette råmelk? Har noen av dere opplevd det samme? Er i uke 35. Jeg er helt "grønn", men jeg trodde at melken kom gjennom én åpning. Er det slik at det kommer melk fra flere kanaler i brystvorten?
Mammas lille venn Skrevet 26. juli 2006 #2 Skrevet 26. juli 2006 Jeg er i uke 36, og fikk væske fra brystene allerede i påsken. Må si jeg syntes det var litt vel tidlig. Nå har jeg gått med ammeinnlegg i flere måneder allerede. tror dette er råmelk ja, og fargen er fra hvit, klar til gul. Det kommer ikke ut fra et hull i brystet, ikke hos meg i alle fall. Jeg er heller ingen ekspert på området siden jeg også venter min første.
Ceci og prinsen. Skrevet 26. juli 2006 #3 Skrevet 26. juli 2006 Jeg trodde også som du, at melken kom fra et hull - da jeg gikk gravid med mi første. Men det gjør den ikke! Den kommer fra mange pittesmå hull på brystvorta di, blir nesten som en dusj. :-) Det aller første som kommer er blankt, så kommer råmelka som er tykk og gul, og så kommer den hvite melka deretter. Det tar gjerne 2-3 dager pluss pluss etter fødselen.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #4 Skrevet 26. juli 2006 Er 28+2 i dag og det kom noe blank fra puppen min allerede i mai.... Nå er det både blankt og gult om hverandre....råmelk heter det visst... Kommer spesielt om natta....
Trollet73 Skrevet 26. juli 2006 #5 Skrevet 26. juli 2006 Jeg har også fått dette. Det tyder kanskje på at kroppen er i rute :-) Jeg har også merket at jeg kan "melke" dråper ved å klemme på brystene. Det kommer heldigvis ingenting når jeg ikke klemmer.
Rut Bram Skrevet 27. juli 2006 #6 Skrevet 27. juli 2006 høres ut som råmelk ja jeg har det på samme måten, har hatt det fra uke 27.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå