Gå til innhold

Jeg er så fryktelig lei meg.

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fortalt mine foreldre og søsken den glade nyhet, (pr melding siden de alle er i utlandet på ferie) Jeg har ikke hørt noe som helst fra noen av dem. Vel har det vært turbulent mellom meg og kjæresten min, men så galt er det da ikke at det ikke går ann å sende en liten gratulerer tilbake. Ble de skuffet, ble de lei seg, sint, hva skal jeg tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Er det lenge siden du sendte dem meldingen?

Har selv opplevd at meldinger som jeg sender ikke har kommet frem før leeeenge etter at jeg sendte dem, og motsatt. En gang fikk jeg ikke meldingen før dagen etter at den var sendt til meg

Så det kan godt hende at de ikke har sett meldingen enda.

Du får vente et par timer iallefall, kan jo også hende at de er på stranden eller ute og ikke har med seg mobilen sin. Tror ikke du skal bli deppa riktig enda :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner godt at du er frustret... hadde jeg også vært...

kanskje e bare trenger en liten stund til å la det synke inn... kan ofte komme som et sjokk på folk når man sier at man er gravid..

men syns uansett at de bør støtte deg:) det syns jeg du skal si til dem også:)

ønsker deg masse lykke til, og du skal se det ordner seg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaaa... Det er snart en time siden jeg sendte den. Men du sier noe, det kan jo godt hende at de ikke har fått den elller noe sånt. Kanskje ikke ta sorgene på forskudd:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har nok ikke fått meldingen... Kan være problemer med dekningen, nettverket kan være travelt så det tar lenger tid eller at de ikke har med telefonen... Du hører nok snart fra dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt ikke hørt noe fra mine foreldre, men jeg har fått melding fra mine to søstre. Den ene sier "jaja jeg håper du vet hva du gjør, pass på deg selv" og den andre sier " jeg beklager jeg ikke svarte deg i går, men jeg ble helt satt ut. Jeg trodde det var slutt mellom dere, så hvordan kunne dette skje. Lykke til og stor klem fra meg."

Jeg fikk i allefall svar:-)

Jeg svarte dem at det som var skjedd var skjedd, og at vi ville gjøre det beste ut av situasjonen. Jeg orka ikke en gang å gå inn på hvordan dette kunne skje, det må de i herrens navn kunne tenke seg til selv!!!

Den ene søstra mi har hatt flere spontan aborter, så jeg sa til henne at av alle måtte jo hun forstå hvor vansklig det er å havne i en slik situasjon. Det er et lite menneske inni her, som man vil beskytte mot alt i hele verden, å da betyr det ikke så mye at det har vært mye frem og tilbake mellom kjæresten og meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er bekymret for ditt beste antar jeg :-). Hvis du er i et dårlig forhold så er ikke det det beste grunnlaget å få barn i. Men det kommer til å ordne seg skal du se når de får litt mer tid på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne sendte meg sms da jeg var i syden og jeg fikk den 4 timer senere... Så det kan ta lang tid før du får den...

Som de fleste steder i utlandet... TTT = Ting Tar Tid :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...