Gå til innhold

nå trenger jeg litt veil. her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 35. på lørdagen som var ble jeg veldig stresset opp noe som førte til at jeg fikk rier.. med 3 min mellomrom. når vi kom hjem fra turen så sluttet det. De på sykehuset syntes at vi skulle komme inn så vi fikk sjekket pulsen på lillgutt. Alt var bra med han! Dagene etter det nå har vært slitsomme. mye vondt i magen, rygg og endel vonde kynnere. Nå idag har slimproppen gått tror jeg (ganske sikker), men var ikke noe blod i som jeg hører at det noen ganger er.. hvor lang tid kan det gå før det setter igang etter at slimproppen har gått? er det ikke tre uker? Er litt småbekymret siden det er så tidlig da.. var på ul på mandagen nå som var og gutten vår veier ca2,2kg nå.. er beregnet til 3,6kg ved termindato. Og alt virket bra med han.. synes det er itt rart at de ikke sjekket om det var åpning etter riene... menmen... burde jeg ringe sykehuset å si at slimproppen har gått eller burde jeg bare vente og se? HAr vondt overalt hele tiden.. syt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

E i uke 36+1 ej no.Og slimproppen gikk visst me mej no i sta.Ringte og hørte me jm for å ver sikker.Og ho sa at fødselen ville starte mellom et døgn og ei veke ette at den hadde gått.. Kan jo prøve å ringe jm?Eller ringe sjukehus om d e noke du lure på:)

Veit i grunn ikkje så mykje,for e min første ditta her;p

Skrevet

oida.. jaja! takk for svar!

Skrevet

Hvis slimproppen går for tidlig, kan kroppen danne en ny. Så det trenger ikke være noe å bry seg om. Men få sjekket om du har åpning. Det vil gi en indikasjon på om riene du hadde var effektive, i alle fall. Og det er jo greit å vite til neste gang det eventuelt skjer.

Skrevet

Snakket med sykehuset nå og de sa at det kunne på opp til fire uker... så rart at det er så forskjell på hva de sier..! Hun sa atdet at slimproppen går betyr ikke annet enn at kroppen forbereder seg til fødselen..

Vi gjerne ha noen flere synspunkter hvis noe vet eller tror noe annet... er jo tor forskjell på en og fire uker..

Skrevet

er det da en uke eller fire uker det kan gå før fødsel begynner etter at slimproppen har gått? noen?

Skrevet

vil påstå at 4 ukers-beskjeden er den som har mest før seg ja.. utrolig mange som går flere uker etter at proppen har meldt seg ut:-)

Skrevet

Ja, nå har jeg hørt så mye forskjellig her! :) hehe.. håper det er nærmere fire enn en uke ihvertfall! Har jo litt igjen før termin. Termin 7 sept. Men kjenner også at det begynner å bli slitsomt nå.. veldig mye småvondt, vonde kynnere, mensmurringer og vondt i korsryggen. Vet ikke om det er vanlig på slutten... ?!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...