Gå til innhold

Litt trist nå.... (ang el)

Anbefalte innlegg

Trodde jeg skulle ha el i dag og hadde håpet at endelig skulle det klaffe, har aldri kjent tappen eller vært opptatt av el slim, men tenkte i går og i dag at jeg skulle prøve -mest for moroskyld -liker liksom ikke å rote i sakene der nede he he

har ikke funnet noe el slim, og i dag kjente jeg tappen for første gang, vet jo at man skal bruke et par sykluser på å bli "kjent" med den så jeg har fremdeles et lite håp mtp at jeg kan ta feil, men etter som jeg kan se vha tabeller så er jeg enten før el eller etter el.

Noen som vet hvor lenge før el den begynner å endre seg?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5731947-litt-trist-n%C3%A5-ang-el/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Se www.pernille.info der står alt du trenger. Men siden du ikke har tappet før har du jo ikke noe å sammenligne med da...kan hende du har el, eller hadde el inatt eller idag tidlig..og er ikke alle som ser slimet..har du tatt el tester? Det beste for å finne ut om man har hatt el er å tempe :-)

hei hei

det er ut i fra opplysningene på pernille at jeg har trukket den konkusjonen som jeg har trukket, men som jeg har sagt tidligere så er det jo litt vanskelig iom at jeg ikke har noe sammenligningsgrunnlag....

men er tappen bare åpen noen timer???

ok, takk for svar...men nå er det jo ikke sikkert at den er lukket da, iom at jeg ikke har kjent den før (veldig usikkert dette) har prøvd å kjenne før men da har jeg ikke kjent noe...vi får vente å se...

takk for svar iallefall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...