Molait Skrevet 26. juli 2006 #1 Del Skrevet 26. juli 2006 Feit, varm, tung, hoven i beina og overalt, varm, verker i rygg og kropp, varm, dårlig pust, helt sprengt i huden på magen, alt er pes å gjøre, varm, tisse på natten, våknet flere ganger gjennomsvett...nevnte jeg varm?? ....................sukk og uff.................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kosemoms♥med ny spire Skrevet 26. juli 2006 #2 Del Skrevet 26. juli 2006 Kjenner meg veldig igjen på alt det der! JA: blæ, urk, sukk og huff!!!! (men det er jo verdt det sier dem, hihi) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammas lille venn Skrevet 26. juli 2006 #3 Del Skrevet 26. juli 2006 He, he.. Dere som bor sørpå får bare svette i varmen. Vi høygravide i Nord-Norge har det perfekt. Ikke har vi sett noe til hverken sol eller varme på 2 mnd, så vi har sliter hverken med svettebyger eller unødig vann i kroppen. Denne sommeren har vært helt perfekt for meg. Er i storform, og har kun 6 uker igjen. Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kula 291011 Skrevet 26. juli 2006 #4 Del Skrevet 26. juli 2006 skriver under på denne.. sånn j har d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullen med gutt har fått Theo Skrevet 26. juli 2006 #5 Del Skrevet 26. juli 2006 jepp!! der beskrev du meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilje74 Skrevet 26. juli 2006 #6 Del Skrevet 26. juli 2006 Samme her... og jeg er ikke like langt på vei som deg... (41 dager igjen) Er det mulig at det kan bli verre? Huff! Sukker med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. juli 2006 #7 Del Skrevet 26. juli 2006 Jepp, sånn er det her også Det er deilig å være høygravid i denne varmen. Hvis vi skal ha fler, skal jeg IKKE være gravid om sommeren!! Da skal babyen lages om sommeren heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KlemC 3småUnder3år Skrevet 26. juli 2006 #8 Del Skrevet 26. juli 2006 Vel... jeg har det sånn og her er det 15 grader... Vet ikke helt hva som er verst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå