Gå til innhold

August: Da blir det vel en liten keiser på oss....


Mathias`mamma

Anbefalte innlegg

På kontrollen hos JM i dag var hun veldig usikker på hvilken vei gutten vår lå, så vi fikk komme direkte på UL på sykehuset. Der viste det seg at gutten ligger i seteleie. Vi fikk en time til samtale og måling av bekken og baby 1/8 og kunne bruke tiden fram til da på å tenke på om vi ønsket setefødsel dersom det var mulig, eller om vi ønsket keisersnitt. Etter en kort breifing i bilen ble vi fort enige om at det ikke var noen saklige argumenter for setefødsel, men derimot mange for keisersnitt. Så da ser det ut som vår lille keiser vil komme til verden innen ca 2 uker!!! Gleder meg masse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt dere bestemte dere for KS. - Selv om det blir en helt annen type fødsel enn du har vært forberedt på, så er det en kjempefin opplevelse. Jeg tok KS for 4 år siden, og må jeg ta det igjen nå, så er det helt ok, selv om jeg håper mest på vanlig fødsel da.

 

Men vær klar over at selv om du er smertefri under inngrepet, så kjenner du likevel alt de gjør, og det kan oppleves ubehagelig. Jeg syntes det var veldig ekkelt da jeg ble sydd etterpå, men sammenligna med veer er det jo ingenting!

 

Snart vet du datoen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da slipper du å tenke mer på når han kommer :)

Noen som har det.

Skjønner og valget deres, hadde gjort det samme.

 

Masse lykke til dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...