Gå til innhold

Får du bursdagsgave av svigersfamilien?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det får jeg.Foreldrene hannes gir meg like mye i gave som de gir sønnen sin. Får til og meg gave fra hannes kusine. Han er enebarn og har liten familie, så det er vel kanskje forklaringen. Koselig er det i alle fall :)

Annonse

Får gave av svigerforeldrene mine, og gir dem gave sammen med mannen min. Mannen min får gave av mine foreldre. Dessuten får vi jo gaver av hverandres søsken dersom vi har invitert dem på bursdag selvfølgelig, og gir hverandres søsken gaver (gir sammen) :-) Gir du HI gaver til svigerfamilien din?

Ja :o) Men dette er ikke noe jeg regner med i det hele tatt! Jeg ble 20 i juni. Det eneste jeg "forlanger" er en gratulasjon. Vigermor kom med 3 sett gardiner som jeg sårt trengte og 700 kr. Svigerfar ga meg en stor bolle med kjøkkenredskaper til å ha på kjøkkenbenken! Ble selvfølgelig kjempeglad men det er ikke noe jeg hadde forventet..

Ja, jeg gir bursdagspresanger til allesammen. Men i hans familie har det ikke vært praktisert bursdagsgave til svigerbarn. I min familie blir svigerbarn sett på som like "viktig" som egne barn. Bare lurte på hva som er mest "vanlig".

HI

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...