Gå til innhold

Noen flere med som blir "1. gangsfødende" på nytt?

marikatte *i ammetåke*;)

Anbefalte innlegg

Jeg har en sønn som vil bli 7 år da spiren blir født, og så vidt jeg vet så blir jeg sett på førstegangsfødende på nytt. Er den noen andre her inne i samme situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei..sønnen min blir 9 år da babyen kommer her..))blir man sett på som førstegangsfødende når det har gått så lang tid imellom..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

datra mi blir 7 før babyen kommer....men spurte tidligere her inne på et annet forum og det at man blir regnet som 1.gangs igjen var vis bare tull...ikkje veit æ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki? For jeg har alltid hørt at om det går over viss tid så blir man sett på førstegangsfødenden på nytt, mener søsteren min ble det etter 6 år mellom sine. Har ikke spurt henne ennå siden jeg fortalte om nurket igår:) Jeg får sjekke med helsestasjonen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

Jeg har ei datter som blir 7 en mnd etter at den lille kommer=)

Føler egentlig ikke det en førstegangs,for jeg husker alt så godt enda.

Men det er like kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He,he joa, men husker gjerne godt fødselen:) Jeg har til og med min på film:) Men det tror jeg kanskje hadde med kroppens fysiske tilstand eller noe, at man blir regnet som 1. gangs på nytt?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Min datter blir 11 år 2 mnd etter at nurket er født.

Hun gleder seg stort og passer på mamman sin veldig godt. Hun har faktisk også vært med på den første ultralyden vi hadde i uke 9. Det var en spennende opplevelse for henne å se at et hjerte slo når man nesten ikke kunne se noe baby. Så jeg får nesten 2 enebarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det føles nok som to enebarn tenker jeg:) Min søster som er ni år eldre enn meg flyttet hjemme fra da jeg var 9, så jeg husker svært lite fra tiden hun bodde hjemme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke tanker gjør dere dere selv i og med at det er litt aldersforskjeller?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sønnen min er seks og et halvt år når vi får et nytt familie medlem.Har også hørt at man blir regnet som første gangs fødene når det går så mangen år i mellom hver fødsel.MEN ha nå nylig hørt at det gjør man ikke alikevel,så jeg vet ikke jeg hva som er riktig.Vi er nok videre der nede etter sist fødsel,så det går nok kjappere:)Får vi nå da håpe......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min blir 15 år tre måneder etter denne fødselen. Vet ikke om jeg kan regnes som førstegangsfødende igjen, men blir nok tatt ekstra godt vare på siden jeg er såpass gammel (41 ved termin).

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...