marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 26. juli 2006 #1 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg har en sønn som vil bli 7 år da spiren blir født, og så vidt jeg vet så blir jeg sett på førstegangsfødende på nytt. Er den noen andre her inne i samme situasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 26. juli 2006 #2 Del Skrevet 26. juli 2006 Datteren min vil bli nesten 6 år når nr to kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missamor proud parent.:) Skrevet 26. juli 2006 #3 Del Skrevet 26. juli 2006 Hei..sønnen min blir 9 år da babyen kommer her..))blir man sett på som førstegangsfødende når det har gått så lang tid imellom..?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunapia Skrevet 26. juli 2006 #4 Del Skrevet 26. juli 2006 datra mi blir 7 før babyen kommer....men spurte tidligere her inne på et annet forum og det at man blir regnet som 1.gangs igjen var vis bare tull...ikkje veit æ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 26. juli 2006 Oki? For jeg har alltid hørt at om det går over viss tid så blir man sett på førstegangsfødenden på nytt, mener søsteren min ble det etter 6 år mellom sine. Har ikke spurt henne ennå siden jeg fortalte om nurket igår:) Jeg får sjekke med helsestasjonen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jools Skrevet 26. juli 2006 #6 Del Skrevet 26. juli 2006 hei:) Jeg har ei datter som blir 7 en mnd etter at den lille kommer=) Føler egentlig ikke det en førstegangs,for jeg husker alt så godt enda. Men det er like kos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 26. juli 2006 He,he joa, men husker gjerne godt fødselen:) Jeg har til og med min på film:) Men det tror jeg kanskje hadde med kroppens fysiske tilstand eller noe, at man blir regnet som 1. gangs på nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siv39 Skrevet 26. juli 2006 #8 Del Skrevet 26. juli 2006 Heisann. Min datter blir 11 år 2 mnd etter at nurket er født. Hun gleder seg stort og passer på mamman sin veldig godt. Hun har faktisk også vært med på den første ultralyden vi hadde i uke 9. Det var en spennende opplevelse for henne å se at et hjerte slo når man nesten ikke kunne se noe baby. Så jeg får nesten 2 enebarn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 27. juli 2006 Ja, det føles nok som to enebarn tenker jeg:) Min søster som er ni år eldre enn meg flyttet hjemme fra da jeg var 9, så jeg husker svært lite fra tiden hun bodde hjemme:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. juli 2006 #10 Del Skrevet 27. juli 2006 Garantert regnet som 1 gangsfødene... sønnen blir 16 år når han får en lillesøster/bror.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 27. juli 2006 Så morsomt:) Grattis:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliemamman Skrevet 27. juli 2006 #12 Del Skrevet 27. juli 2006 Sønnen min er 6 og et halvt år når han blir storebror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 27. juli 2006 Hvilke tanker gjør dere dere selv i og med at det er litt aldersforskjeller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jalli Skrevet 27. juli 2006 #14 Del Skrevet 27. juli 2006 Sønnen min er seks og et halvt år når vi får et nytt familie medlem.Har også hørt at man blir regnet som første gangs fødene når det går så mangen år i mellom hver fødsel.MEN ha nå nylig hørt at det gjør man ikke alikevel,så jeg vet ikke jeg hva som er riktig.Vi er nok videre der nede etter sist fødsel,så det går nok kjappere:)Får vi nå da håpe...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolly Duck Skrevet 27. juli 2006 #15 Del Skrevet 27. juli 2006 Sønnen min blir 15 år tre måneder etter denne fødselen. Vet ikke om jeg kan regnes som førstegangsfødende igjen, men blir nok tatt ekstra godt vare på siden jeg er såpass gammel (41 ved termin). :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå