:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. juli 2006 #1 Skrevet 26. juli 2006 etter 4 uker uten og ha hørt noen ting. og det er i værtfall 3 månder siden han var hygelig. og så får jeg pluttselig meld om hvordan det går med babyen. *kjønner ingen ting*. fortalte at det gikk fint og at JM mente babyen hadde det veldig bra. jeg spurte han om han ville møte meg en dag og prate om babyen. og da fikk jeg tilbake at det ville han gjærne. og at han bare ville det beste for babyen han også. blir helt satt ut jeg. skal han putselig begyne og være hygelig og nå?? jeg føler at dette er for godt til og være sant. hm... jeg sa jeg ikke skulle noe på fredag. så vi får se om det passer for han og møtes da. regner det banaer fra himelen??
Mamsen86 Skrevet 26. juli 2006 #2 Skrevet 26. juli 2006 Oj da.. Dette må du holde oss oppdatert om!! Kan jo være at det går riktig vei nå? Spennende!!
Gjest Skrevet 28. juli 2006 #3 Skrevet 28. juli 2006 Hei hei ! fikk du snakket med barnefaren ?? er så spent ! har en sønn som ikke har sett pappan sin pga stygg oppførsel mot meg før og under svangerskapet, og liker å se at det ordner seg for andre som er i samme situasjon ! kan ikke endre min egen,men glede meg over andres lykkelige historier. klem
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2006 hei. takk for at dere bryr dere han skulle selvsakt på fylletur i helgen. Så han kunne ikke møte meg i går. men jeg skal møte han på onsdag så vi får seg hva som skjer da. jeg lover og holde dere opptatert. ;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2006 hei. møtte barnefaren i dag. han var overaskene hyggelig. (ikke det at han spurte hvordan det gikk eller noe) men han var gangske så sammarbeidsvilllig. han sa ja til samvær 2 timer 3 ganger i uken i starten og så øke etter vært. han sa også ja til og møte meg en gang vær 14 dag inntil fødselen. han vil ha 50/50 etter vært og jeg sa at det vil jeg og, men da må vi bo nerme værandre og ha ett fint sammarbeid. og det er så lenge til at den diskusjonen tar vi siden. og det syns han var ok. han vil at babyen skal gå i barne hage hos mammaen hans, men det lar seg heldigvis ikke gjenomføre. det virker som om han vil stille opp. er igrunn ganske fornøyd med dagen kansje det er håp??
Winterlady Skrevet 2. august 2006 #6 Skrevet 2. august 2006 Så fint at han ønsker å stille opp ! Når det gjelder 50/50 samvær så er det likevel viktig at du vet at du da vil miste en del av de økonomiske rettighetene du har som aleneforelder, noe du ikke gjør om dere deler 60/40. Kan være greit å sjekke nærmere opp. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå