Snuppa mi er nå storesøster... Skrevet 26. juli 2006 #1 Del Skrevet 26. juli 2006 Morsomste hun vet er å ta av og på solhattene sine..gjerne flere oppå hverandre. I de siste ukene har hun også begynt å prøve å ta av seg klærne. I går tok jeg av blusen hennes, og da pekte hun og prøvde å dra av seg skjørtet sitt....hihi så søt da - jeg gjorde visst akkurat det samme når jeg var liten. Når jeg var 2 kledde jeg av meg alle klærne og kom naken hjem. Klærne lå i bekken...til mammas store fortvilelse. Noen andre som har barn som synes det er gøy med klær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Petrine- Skrevet 27. juli 2006 #2 Del Skrevet 27. juli 2006 Ja, jeg har også lagt merke til dette. Hun prøver å kle på seg alt, sokker, bukser, skjørt, til og med pappas sko skal prøves :-) Hun får det jo ikke til, men prøver og prøver. Hun elsker å leke med smykkene mine, de klarer hun å ta over hodet En liten jåle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppa mi er nå storesøster... Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 27. juli 2006 Ja, smykker er veldig morsomt. Og når hun får de over hodet og jeg sier; ååå, så fiiin, da smiler hun og er så stolt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøffetøtta Skrevet 27. juli 2006 #4 Del Skrevet 27. juli 2006 Hei hei.. jas klær skal taes av og på igjen, mest morsomt å rive det av da.. Smykker har vi ikke prøvd enda, men hårpynt o.l er morro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå