Gå til innhold

juhu-uke 35-36. Formen bra?

aniamund

Anbefalte innlegg

Lurer på formen deres jeg... Her er formen bare så bra.34cm sf mål,normal vektoppgang,ingen hevelser,bra blodtrykk hele veien 120/80,

blodprosent på 13,4. fosterlyd på 130-140. Alt bra. Men kjenner lite spark-bare bevegelser,men nå er jeg ei rolig og bedaglig jente som ikke vet hva stress er da,så det blir nok den lille også.håper dere andre har det bra også-lykke til og god sommer.Bor ved mjøskanten så jeg nyter sommeren...huff,nå ble vel dere verandaslitera misunnelige.He he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Alt er bare vel her også. Sf mål på 35, syntes det hørtes litt mye ut, men legen var ikke bekymret. Bra blodtrykk, fosterlyd på 140 og også jeg har lite vann i kroppen. Heldig der ja! Har lagt på meg ca 12 kg, men det er fordi jeg ikke kan bevege meg så mye med disse hoftene... Får nok bare se til å trene utpå høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 35 her. Var på kontroll i dag og alt er bra. Ligger fortsatt ned med hodet, sf-mål 32,5 cm, gått opp 15 kg hittil, ødem 1, fosterlyd 140, mindre spark den siste uka, mer kynnere, blodtrykk 118/83, fortsatt veldig bra i bekkenet på dagtid, halsbrann. Noen få dårlige dager innimellom, men alt i alt bra!

Nyter sommeren jeg også med elefantføttene godt plantet i veslas badebasseng, under parasollen, innenfor hagegjerdet. Min eneste mulighet til avslapning om dagen.

Blir fort brun (i skyggen) og får mange komplimenter for å være "pent gravid", og det hjelper jo veldig på selvfølelsen nå i denne tyngste perioden.

Fortsatt god sommer til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...