Gå til innhold

der klarte jeg ikke å holde meg lenger:)

Anbefalte innlegg

Sitter hjemme og surfer på nettet (babyutstyr sef). hadde egentlig bestemt meg for å vente noen uker før jeg begynte å kjøpe, men jeg fikk så veeldig lyst på en skip hop dash stelleveske... Synes litt synd på megselv som sitter inne i det fine været og har vondt i ryggen/bekken, så jeg bestilte en:D

Fortsetter under...

Jeg har ikke turt å bestille noe enda jeg men har valgt meg ut en BRIO kombivogn og stellebord :D Hihi... Men tror det er best om jeg venter litt, ellers kommer jeg til å få høre det av typen:P Men det kribler veldig i fingrene etter å bestille da.. Huff:P

så på the osbornes på tv i går og en av di assistentene hadde vist i 2 dager at hun var gravid og hadde kjøpt et start-sett til babyen... Det e tidlig!

vi e jo halveis og over det.. då e d ikkje for tidlig!! Har ikkje råd tel å kjøpe alt på en smell heller mot slutten.. e sikker enda verre i bekkene då ,og kor kos blir det då å handle inn ??? æ godt i gang.. har kjøp mye på salg i sommer! 50-70% avslag.. masse fin. og det e så artig!

får arve mye også... men liker nytt best.. vi får stellebord, vippestol, seng og vugge.. brukt av svigers sine nurk. Og tilkommende mormor og morfar ville sponse oss ny vogn.. det e jo bare heilt supert!! vi e vældig heldig..

Men ny dyne og pute og sengsett d har jeg kjøpt.. det liker jeg ikkje er brukt.. ny madrass får lillegutt også :)

hilen mæ og liillegutt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...