Ruth-Lina Skrevet 26. juli 2006 #1 Skrevet 26. juli 2006 Jeg er blitt ganske øm nederst i livmoren. Jeg kjenner dette ekstra godt hvis jeg sitter,og reiser meg opp. Har kjennt det i noen uker nå. Jeg er 33+4. Noen andre som har det sånn? Vet hvorfor?
Ruth-Lina Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2006 Ja stikker gjør det egentlig også av og til. Det er ømt i livmoren.Den nederste delen.Trodde kansje det kunne være livmorbåndene? Men det er ikke bare på sidene av livmoren men også framme på livmoren.Jeg vil ikke si at det er vondt,mere ømt.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #4 Skrevet 26. juli 2006 Jeg har det også sånn, og er faktisk 33+4 på vei jeg også! Skal til jordmor i morgen, tenkte å spørre hva det er for noe. Merker det når jeg reiser meg og hvis jeg går litt fort. Kjennes nesten ut som en urinveisinfeksjon, sår og øm, uten at jeg har andre symptomer på det.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 26. juli 2006 #5 Skrevet 26. juli 2006 Er ikke øm selv, men har veldig mye stikkinger der nede! Nevnte det for legen i dag, helt normalt da hodet til babyen ligger å presser på der nede på en måte!
Ruth-Lina Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 27. juli 2006 Anonym. Har du vært hos jordmor i dag? Sa hun noe om hva det kunne være?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #7 Skrevet 27. juli 2006 29+5 på vei, denne følelsen har eg hatt siden i går. det kjennest som det presser litt ut og ned, spesielt når eg sitter. når eg går kjennest det ekstra ømt så har bare tatt det med ro disse dagene...rart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå