Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper man jeans som ikke ser ut som bestemorbukser når man er over 90 kilo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes tidvis noen som ser bra ut på kjedene med store størrelser (H&M, Lindex, KappAhl).

Skrevet

De butikkene som er med i stormoteringen (bare søk etter stormoteringen på internett så finner du sikkert en i nærheten) fører et merke som heter Simply. De har knalltøffe dongeribukser i stooooore størrelser også. De koster som regel 800 kroner de fleste plasser jeg har sett hvertfall. De ser ut som vanlige tøffe dongeribukser hvertfall.

Lykke til...

Skrevet

sparkjøp har dongeri bukse til 149 kr som er knalltøffe opp til str 50/52 tror jeg :o) Allefall str 50. Handler alltis der jeg.....har lagt ut noen linker her før på noen flotte bukser på sparkjøp :o) Har fått mange komplemanger for de buksene også :o))))

Skrevet

De koster som regel 800 kroner de fleste plasser jeg har sett hvertfall. De ser ut som vanlige tøffe dongeribukser hvertfall.

-----------------

........er det noe rart at jeg handler i Kiel i Tyskland.

Råtøffe og skikkelige sexy dongryjeans helt opp til størrelse 60 koster fra 30 euro, altså fra ca. 240kr og opp ;)

Ta deg en handletur over, eller bestill via nettet.........

http://www.ullapopken.de/ullapopken/artikel.up?pk=PmT4fSzszk7aPK9X7jePKd-1&sppk=1gaan3EMeJ93xi7i6jePKd-99&catid=EQ6WjvzC5rv0xi7i6jePKd-142

Skrevet

Cubus har veldig fine stretchjeans som jeg faktisk bruker str 42 i...og jeg veier faktisk 90 kg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...