♥Spirevipp♥ Skrevet 26. juli 2006 #1 Skrevet 26. juli 2006 Pleier dere å skrive i dagboken her inne? Jeg har nå korte innlegg fra dag til dag og overskriftene er: sex, el, test, ikm, test, el, tante rød, sex, sex og sex.....hehe jeg må nesten le litt, men greit å ha når jeg går surr i dagene!!!
*Mysillen* Skrevet 26. juli 2006 #2 Skrevet 26. juli 2006 jeg bruker den som oversikt over når den pokkers tanta kommer jeg...siden syklusen varierer litt så er det greit å ha kontroll..... så i min "dagbok" står det mensen mensen mensen mensen mensen ja egentlig så står det det ganske mange ganger...bare med litt forskjellige datoer bak...hihi!
Andrebolleiovnen Skrevet 26. juli 2006 #3 Skrevet 26. juli 2006 hehe, du er sånn som meg du:P Skriver nesten hver dag om hva jeg har gjort, hvordan jeg føler meg. Kjempe fin til å ha å følge med på. Jeg har alltid hadt lyst til å kunne vite når unnfangelsen skjer, og da blir det jo enklere om man skriver ned hver dag...kanskje... hehe Litt sånn Bridget Jones hender det at det blir. Skrivingen tar litt over, når man sitter oppe sene nattetimer og drømmer seg vekk.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 26. juli 2006 #4 Skrevet 26. juli 2006 Jeg skrev litt i begynnelsen..men nå har jeg dagbok på mammanett så skriver heller der :-)
~~¤April baby¤~~ Skrevet 26. juli 2006 #5 Skrevet 26. juli 2006 Jeg skriver i fra EL,og til tanta kommer. Og hvis hun kommer,så sletter jeg innleggene,skal spare på di innleggene den dagen jeg er gravid! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå