Juliemamman Skrevet 26. juli 2006 #1 Del Skrevet 26. juli 2006 Noen av dere som vet når det er den beste tiden for å dra på 3D-ultralyd? Vil gjerne se hybelboeren min godt, men ikke så godt at jeg ser hva slags kjønn det blir... I flg mine egne beregninger er jeg 11+1 nå, men legen mener jeg er 10+4, så da må jeg vel stole på han . God sommer til dere alle, forresten . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 26. juli 2006 #2 Del Skrevet 26. juli 2006 Tror den beste tiden for å få skikkelig bra bilder er ca rundt 25 uker på vei.. etter det jeg har hørt ... God sommer til deg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliemamman Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 26. juli 2006 Oi, sååååååå lenge å vente??? Tålmodighet er ikke akkurat min sterkeste side, skjønner du . Håper det går an å få bra bilder uten å se kjønnet,da...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 26. juli 2006 #4 Del Skrevet 26. juli 2006 Vi kommer til å bestille 3d ul til uke 22 sånn ca... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 26. juli 2006 #5 Del Skrevet 26. juli 2006 hehe.. du må nok gi jordmor/lege beskjed på forhånd da om at du IKKE vil se kjønnet.. humre.. går sikkert bra med ett par uker tidligere også! ;o) barnet da fullt ferdi utviklet, men ikke i full størrelse.. dette er da viktig pga at hvis barnet blir større blir det også trangere om plassen i magen og da blir det vanskeligere å se alle "detaljer" pga armer og bein som "ligger iveien".. hehe ;o) Lykke til med tålmodigheten!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 26. juli 2006 #6 Del Skrevet 26. juli 2006 kommer også selv til å bestille 3D UL når jeg er ca 25 uker på vei ))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliemamman Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 26. juli 2006 Uke 22 er jo også vanvittig lenge til, synes jeg. Får håpe tiden går raskere fremove etterhvert, enn den har gjort til nå,da. Har vært på 3 ultralyder allerede, og kunne gjerne ha tenkt meg et ultralydapparat hjemme også . Jada, jeg vet jeg er gal . Fatter ikke hva det er med meg nå, for slik var jeg IKKE med førstemann. Får trøste meg med at det er LITT kortere ventetid til den ordinære ultralyden,da . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå