Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #1 Skrevet 26. juli 2006 Bare er nysgjerrig? For mye hopp og sprett? Røyking? Drikking? Vasking? Stress? Noen som vet?
selfangerkjerringa Skrevet 26. juli 2006 #2 Skrevet 26. juli 2006 å ramle ned kjellertrappa kan få den til å løsne i hvert fall... det sa de på sykehuset (med fistel-stemme) da jeg ringte 1 uke før termin i forrige svangerskap og lurte på om det var farlig å ramle ned kjellertrappa, for det var litt vondt i skinka.... de var helt hysteriske og ba meg hute meg ned til sykehuset PRONTO for å sjekke.... hehe.... så hold deg unna å ramle ned trapper i hvert fall ps: den hadde faktisk ikke løsna
3 rosa og en blå Skrevet 26. juli 2006 #3 Skrevet 26. juli 2006 hei det er sa forskjellig fra person til person og fra svangerskap til svanger skap. jeg ligger her na med ei morkake som har losnet litt i kanten og ligger ned mot apning har hatt 2 styrtblodninger pga dette og ma holde meg helt i ro helt til morkaka har flytta seg opp. hvorfor jeg fikk det var pga tunge loft og stress. men det hender ogsa uten at du gjor noe ogsa det skjedde med meg ved svangerskap nummer 2. jeg vakna en morgen at jeg blodde og dro til sykehuset og pa ul viste det seg at den hadde losna litt. men det gikk fint helt frem til fodselen fikk bare besked holde meg i ro. men man blir fulgt opp ekstra noye nar dette skjer
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 26. juli 2006 #4 Skrevet 26. juli 2006 Min løsnet uten at jeg hadde gjort noe som helst. Fikk beskjed om at det hadde sammenheng med at jeg hadde høyt blodtrykk over lengre tid, og at det kunne være hormonelt. Altså : ikke noe jeg kunne gjort fra eller til. Så jeg vet ikke jeg. Jeg trodde også det hadde sammenheng med tunge løft, men fikk beskjed om at det hadde det ikke.
3jenter Skrevet 26. juli 2006 #5 Skrevet 26. juli 2006 Tror det er ganske forskjellig fra person til person hvor fort morkaka løsner. Jeg falt ned hele kjellertrappa for litt over en uke siden og ble totalt sjokkert og redd for at morkaka skulle løsne. Etter en times tid klarte jeg å roe meg ned etter sjokket og fikk råd fra en på helsestasjon. Jeg slapp heldigvis unna med sjokket og skrekken (og noen store blåmerker da). Hadde morkaka løsnet ville jeg ha fått blødninger og konstante smerter i magen. Dagene etterpå var det en stor glede hver gang jeg kjente liv i fra den lille. Utrolig det gikk så bra!
selfangerkjerringa Skrevet 26. juli 2006 #6 Skrevet 26. juli 2006 Ja du skulle sett meg etter turen ned trappa MEGET høygravid, hehehe Jeg så relativt forj#¤%&//( ut... jordmor fikk helt sjokk da jeg kledde av meg på føden... fødselen starta nemlig et par dager etterpå. uten noen sammenheng altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå